کد خبر: 924725
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
با حضور وزیر بهداشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افتتاح ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد تومان در سفر وزیر بهداشت به استان خبر داد.
کاظم قائمی گفت: پانزدهم شهریور ماه جاری مقام عالی وزارت بهداشت به استان سفر خواهد کرد که حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه بهداشت و درمان استان در این سفر افتتاح خواهد شد به صورت خاص ۱۵ پروژه افتتاح و دو پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی ادامه داد: مرکز ناباروری رویش با ۴ میلیارد تومان اعتبار در این سفر افتتاح خواهد شد.
قائمی با اشاره به اینکه عدم وجود نیروی فوق تخصص نازایی از معضلات و مشکلات بزرگ ما در مرکز ناباروری است، گفت: ساختمان شماره دو دندانپزشکی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سفر مقام عالی وزارت است.
وی با بیان اینکه ۵۰ یونیت دندانپزشکی در ساختمان شماره دو دندانپزشکی مستقر شده است، عنوان کرد: ساختمان شماره یک دندان پزشکی نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.
قائمی با اشاره به افتتاح مرکز یادگیری و آزمون‌های جامع الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، بیان کرد: ساخت این مرکز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر‌داشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه مرکز خدمات اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با هزینه کرد ۵/۱ میلیارد تومان اعتبار نیز در سفر مقام عالی وزارت افتتاح خواهد شد، افزود: سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز با ۶ هزار متر مربع زیربنا و ۹ میلیارد تومان هزینه افتتاح خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار