کد خبر: 924378
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
سرپرست سازمان ورزش بسیج از قهرمانی استان مازندران در دهمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در بخش برادران خبر داد.
سرپرست سازمان ورزش بسیج از قهرمانی استان مازندران در دهمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در بخش برادران خبر داد.
مهدی میرجلیلی در گفت‌وگو با «جوان» گفت: «دهمین دوره المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج، گرامیداشت شهید مصطفی صدرزاده با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان به مدت دو روز در دهه ولایت به میزبانی استان زنجان برگزار شد.» میرجلیلی با اشاره به برگزاری این المپیاد در شش رشته ورزشی اظهار داشت: «در این المپیاد در رشته ووشو، قهرمانی به استان مازندران رسید. در کاراته زنجان قهرمان شد. در تکواندو استان تهران روی سکوی اول ایستاد. در جودو خراسان رضوی مقام اول را از آن خود کرد و در رشته‌های تیراندازی و تیروکمان هم تیم اصفهان به مقام قهرمانی رسید.»
سرپرست سازمان ورزش بسیج ادامه داد: «در مجموع شش رشته نیز استان‌های مازندران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند و تیم اصفهان هم به عنوان کاروان اخلاق دهمین دوره المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج برگزیده شد.» میرجلیلی با اشاره به فعالیت ۳۶۰ پایگاه استعدادیابی در ۱۴ رشته ورزشی در سطح کشور، درباره اهداف برگزاری این المپیاد خاطرنشان کرد: «شناسایی استعداد‌های برتر و پرورش آن‌ها در جهت تقویت ورزش قهرمانی کشور یکی از مهم‌ترین اهدافمان در پایگاه‌های استعدادیابی بسیج است. برگزاری المپیاد نیز میدانی است که ورزشکاران پایگاه‌ها در این رقابت‌ها محک می‌خورند و برای ارتقای سطح فنی و مهارتی‌شان تجربه کسب می‌کنند.» سرپرست سازمان ورزش بسیج در پایان از برگزاری المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی خواهران بسیج به میزبانی تبریز از ۱۳ تا ۱۵ شهریور‌ماه خبر داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار