کد خبر: 923661
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:
قدرت نرم ما به بسیج مردمی و بسیج مستغعفین است و قدرتی که توانست انقلاب را حفظ کند بسیج مردمی بود در زمانی که چالش های فراوان و توطئه های زیادی در اوایل انقلاب وجود داشت بسیج مردمی به پیروزی های زیادی دست یافت و با این چالش ها مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در افتتاحیه طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی نجف آباد و اردوی جهادی شهیده مرجان نازقلچی حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) در روستای فیلور نجف آباد؛ گفت: عرصه های خدمت رسانی جامعه پزشکی و اردوهای جهادی برای بسیج یک افتخار است.

وی افزود: طرح شهید  دکتر رهنمون بسیج جامعه پزشکی در عرصه پایش سلامت در خدمت شما مردم روستای فیلور خواهد بود.

    ساعی در ادامه گفت: طرح اردوی جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم در عرصه های آموزشی عمرانی و فرهنگی خدمت ارزنده ای خواهند داشت به طوری که هرجا اردوهای جهادی بوده است مردم راضی بوده اند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: قدرت نرم ما به بسیج مردمی و بسیج مستغعفین است و قدرتی که توانست انقلاب را حفظ کند بسیج مردمی بود در زمانی که چالش های فراوان و توطئه های زیادی در اوایل انقلاب وجود داشت بسیج مردمی به پیروزی های زیادی دست یافت و با این چالش ها مقابله کرد.

    ساعی خاطر نشان کرد: امروزه توریست سلامت داریم به طوری که از کشورهای همسایه به ایران می آیند و در ایران می مانند و درمان می شوند وبه کشور خود بازمی گردند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اظهار داشت: دیده بان بصیر انقلاب اسلامی چندسال است که اقتصادمقاومتی را مطرح کرده اند؛ بنابراین باید گوش به فرمان رهبری با خودباوری و مدیریت و برنامه ریزی صحیح اقتصاد را نجات داد.

    مهدی ساعی در پایان گفت: امروزه گفتمان انقلاب اسلامی لیبرال جهانی را به چالش کشید به طوری که نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و هرکس می خواهد در شکل گیری نظم نوین جهانی نقش داشته باشد باید چهار مؤلفه را داشته باشد؛ اول: وحدت و همدلی دوم: علم و فناوری سوم: فرهنگ ناب اسلامی چهارم: اقتصاد فعال و پویا

    در ادامه جلسه دکتر کرباسی عضو بسیج جامعه پزشکی گفت: خدمت به مردم برای اکثر قریب به اتفاق پزشکان ارزش است و مایه افتخار می باشد.

        همچنین مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه نجف آباد دکتر رستگاری در مطالبی گفت: سلامتی فقط سرفه نکردن و سرمانخوردن و دل درد و سر درد نداشتن نیست به طوری که بسیاری از فعالیت های ما تهدیدی برای زندگی ما است مانند تغییر ذائقه غذایی و روی آوردن به فست فودها و بی حال بودن و حوصله نداشتن که این ها نیز بیماری می باشد و سلامت انسان را تهدید می کند.

    در پایان جلسه حجت الاسلام جوادی روحانی روستای فیلور مشکلات این روستا را بیان کرده و گفت: آب شرب نامناسب، مشکل بیمه کشاورزان، نداشتن سرویس ایاب و ذهاب از روستا به نجف آباد، کم بودن گشت های نیروی انتظامی، نیمه کاره رها شدن زیرگذر روستا، نداشتن سالن ورزشی، سگ های ولگرد در روستا و مشکلات بهداشتی آن ها از مشکلات روستا می باشد که امیدواریم مسئولان به این مسائل توجه داشته باشند و این مشکلات برطرف گردد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار