کد خبر: 923540
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل آبفای روستایی استان البرز از افتتاح ۱۱ پروژه‌های آبفای روستایی در استان البرز و برخورداری ۱۷ هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم خبر داد.
عبدالحسین حسن‌زاده با اشاره به جانمایی این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها در روستای قاسم‌آباد در شهرستان ساوجبلاغ به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسیده است. مدیرکل آبفای روستایی استان البرز افزود: حفر و تجهیز ۱۲ حلقه چاه، احداث خط انتقال آب در اقطار مختلف به مساحت ۲۲ هزار و ۸۰۰ متر، اصلاح و بازسازی شبکه آب روستا‌ها به طول ۱۲ هزار متر بخشی از اقدامات انجام شده است که به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: پروژه‌های احداث مخزن زمینی به طول ۲ هزار و ۱۵۰ متر مکعب، احداث مخزن هوایی به طول ۴۵۰ مترمکعب، بهسازی چشمه در ۳ دهنه، احداث ایستگاه پمپاژ در ۴ دستگاه، احداث پست هوایی برق تاسیسات در ۱۰ مورد، اجرای شبکه برق برای تجهیز چاه‌ها، احداث ساختمان تاسیسات به مساحت ۲ هزار متر و دیوارکشی ۹ واحد و استاندارد‌سازی ۷۹۲ رشته از انشعابات، پروژه‌های آبفای روستایی استان البرز است که به بهره‌برداری رسید.
حسن‌زاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۷ هزار و ۱۵۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار و ۳۶۹ نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند، گفت: اعتباری حدود ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای احداث و راه‌اندازی این تعداد پروژه هزینه شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار