کد خبر: 919285
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
سردار غیب‌پرور گفت: مردم خواستار برخورد قاطع و انقلابی با مفسدان اقتصادی هستند و قطعاً از اقدامات انقلابی دستگاه‌ قضایی حمایت می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج خواستار برخورد قاطع و انقلابی دستگاه‌ قضایی با مفسدان اقتصادی شدبه گزارش جوان آ‌نلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه دیدار با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان‌های تهران و البرز گفت: مردم خواستار برخورد قاطع و انقلابی با مفسدان اقتصادی هستند و قطعاً از اقدامات انقلابی دستگاه‌ قضایی حمایت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی نباید صرفاً به ارائه گزارش در خصوص تشکیل پرونده‌های مبارزه با فساد اقتصادی بسنده کند، اظهار داشت: آرزوی آحاد مردم این است که دولت و دستگاه‌های مختلف اقدامات مؤثر و جدی برای عبور کشور از مشکلات اقتصادی انجام دهد و این اقدامات باید برای مردم ملموس باشد.

وی با بیان اینکه نباید به زالوصفتان اقتصادی اجازه جولان در فضای کنونی را داد، تأکید کرد: دستگاه قضایی باید جلوی این افراد محکم بایستد و مطمئن باشد که مردم به عنوان مهمترین سرمایه انقلاب و نظام، از دستگاه قضایی پشتیبانی می‌کنند و مردم منتظر نتایج اقدامات انقلابی دولت و برگشت ثبات به اقتصاد کشور هستند.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
با سلام
با تشکر از اظهار نظر مهم رئیس محترم سازمان بسیج و تاکید بر مبارزه و برخورد قاطع و انقلابی با مفسدان اقتصادی لازم به ذکر است که این اقدام لازم ولی کافی نیست و مشکلات اقتصادی کشور را برطرف نمی کند. آنچه که خیلی مهم است و راهگشای تنگناها و مشکلات اقتصادی است ، اصلاح سیاستهای غلط اقتصادی و ارزی و همچنین برخورد قاطع با مسئولینی که با سیاست های غلط خود باعث سوءاستفاده و ایجاد مفسدان اقتصادی می شوند. چرا فروش سکه بدون محدودیت اعمال شد؟ اگر فروش سکه با کارت ملی به حداکثر پنج عدد محدود می شد و نظارت بر اجرای آن اعمای میشد ، هیچ کس جرئت خرید 380000 هزار سکه را بخود نمی داد. اگر واگذاری ارز به تولید کنندگان و واردکنندگان واقعی که امتحان خود را پس داده بودند ، انجام می گرفت و براساس ضوابط و نه روابط واگذار می شد و به و افراد ذینفوذ و سفارشی و ژن های خوب واگذار نمیشد ؛ با مشکلات اینچنینی روبرو نمی شدیم. نا گفته نماند که نگاه نئولیبرالیستی بعضی از مسئولین اقتصادی در وضعیت اینچنینی اقتصادی نیز تاثیرگذار بوده . در حالی که وزارت خزانه داری آمریکا 380 کارشناس خود را برای تحقق تحریم ها علیه کشورمان و بهم ریختگی اقتصادی ایران اختصاص داده ، ما در برابر آن چکار کردیم؟
آیا نباید نقدینگی موجود را بسمت تولید هدایت کنیم؟ آیا نباید مجوز های تولید را که هر کدام سالها زمان می برد و صد ها میلیون و شاید میلیارد ها تومان رشوه بخود اختصاص می دهند را از میان برداریم؟ برای تولید هر کالایی ده ها مجوز لازم است و محدودیت های بیشماری وجود دارد. هیچ کس جرئت رفتن بسوی تولید را ندارد. ما نیاز مبرم به یک انقلاب اقتصادی داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار