کد خبر: 918513
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
گزارش "جوان آ‌نلاین" از طرح «جهیزیه ‌آسمانی»
در دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا مرحله اول طرح«جهیزیه ‌آسمانی» طی مراسمی در مجتمع آیه‌های مشهد و با حضور ٧٠٠زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از استان خراسان رضوی برگزار شد و در 14 استان کشور توزیع گردید.

جوان آنلاین: در فاز اول این طرح  ٧٠٠ جهیزیه به ارزش ٣٥.٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال  با مشارکت خیریه حضرت رقیه و با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی، نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به نو عروسان کم برخوردار در 14 استان کشور اهدا گردید. در این مراسم سردار حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، سردار منصوری معاون هماهنگ کننده سپاه در شمال شرق کشور، سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان همچنین مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی حضور داشتند که ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج‌های جوان در آغاز زندگی مشترک تاکید کردند همه تلاش ما رفع فقر و محرومیت در جامعه و سربلندی ایران اسلامی است.

منا اوراعی مشاوررسانه‌‌ای موسسه خیریه حضرت رقیه ومجری شبکه قرآن درباره هدف فعالیت موسسه خیریه حضرت رقیه  می‌گوید: مدت ۱۰ سال است موسسه خیریه حضرت رقیه با هدف رفع فقر و محرومیت در جامعه با اجرای  طرح‌های مختلف حمایتی در سرتاسر کشور فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: این موسسه با جلب اعتماد دو نهاد خدمتگزار و مقدس، کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران در ۵سال گذشته توانسته است قدم‍های مهمی در رفع محرومیت و فقر زدایی در کشور بردارد .

اوراعی با اشاره به اینکه موسسه خیریه حضرت رقیه به غیر از تهیه جهیزیه کمک‌های دیگری را هم  برای نیازمندان درنظر دارد می‌گوید: به غیر از اهدای ۵۰هزار جهیزیه که در راس فعالیت موسسه است. برای دانش آموزان بیش از ۲۰۰هزار بسته لوازم‌التحریر و بیش از ۱۰۰هزار بسته خوراکی هم توزیع  شده است.

وی با بیان اینکه در سال حمایت از کالای ملی و ایرانی هستیم و طبق دستور ولی امرمسلمین باید همه در تقویت استفاده از کالای ایرانی همت داشته باشیم افزود: همه کالاهایی که موسسه حضرت رقیه  برای خدمت و کمک به نیازمندان تهیه و توزیع می‌کند کاملا ایرانی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستند که در تیراژ و تعداد بالایی تهیه می‌شود قیمت آنها هم ۲۰ تا ۵۰درصد نسبت به قیمت بازار تخفیف دارد

مشاور رسانه‌ای موسسه خیریه حضرت رقیه درباره چگونگی ارتباط خیرین و افراد نیکوکار با موسسه هم می‌گوید: خیرین محترم برای کمک و دریافت گزارش فعالیت‌ها می‌توانند با شماره‌های ۴۴۵۷۳۷۸۹ و ۴۵۷۳۷۷۵ تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی خیریه حضرت رقیه مراجعه کنند و از روند برنامه ها و فعالیت‌های موسسه مطلع شوند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار