کد خبر: 917925
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی از جابه‌جایی ۶۰ هزار تن کالا از طریق خط ریلی زاهدان - میرجاوه در سال گذشته خبر داد.
‌سعید محمدزاده در سفر به زاهدان و بازدید از پروژه‌های راه‌آهن استان بیان کرد: خط موجود زاهدان تا میرجاوه به دلیل قدمت زیاد کیفیت مناسب را ندارد، اما فعلاً این خط قابلیت بهره‌برداری دارد.
وی با اشاره به اینکه با وجود کمبود اعتبارات، بهسازی این خط ریلی آغاز شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر تکمیل شود، افزود: برای جابه‌جایی زائران پاکستانی در وزارت راه و شهرسازی تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده است تا بتوانیم این زائران را با خطوط ریلی جابه‌جا کنیم.
وی ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده در این رابطه در کمتر از دو ماه آینده اطلاع‌رسانی می‌شود. محمدزاده بیان کرد: باید حمل و جابه‌جایی بار را تا حد ممکن در جا‌هایی که ریل داریم به این مسیر ریلی انتقال دهیم تا از سونامی کشتار و مصرف سوخت در آینده کاسته شود.
این مقام مسئول افزود: تکمیل پروژه راه‌آهن چابهار - زاهدان در اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و به طور جد در حال پیگیری است. پیشرفت فیزیکی این خط ریلی به طول ۷۰۰ کیلومتر با خطوط جانبی به طور جدی از سال ۹۲ آغاز شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار