کد خبر: 917535
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
ششمین اختتامیه جایزه بین‌المللی باروت خیس برگزار شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به ترامپ: ما شما را یک انسان نما می‌دانیم و لاغیر. شما هیچ یک از فضایل انسانی را ندارید و ما از شما جز بدعهدی ندیدیم. امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه سایر مردم دنیا در برابر شما ایستاده‌اند و دیروز دیدیم که انگلیسی‌ها و اسکاتلندی‌ها از شما چگونه استقبال کردند

ترامپ ششمین جایزه باروت خیس را ربود!

مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین‌المللی باروت خیس در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی با حضور برخی مقامات نظامی برگزار شد و ترامپ رئیس‌جمهور امریکا این جایزه را از رقبای خود، نتانیاهو و نیکی‌هیلی ربود.
جایزه باروت خیس، جشنواره‌ای بین‌المللی است که طی آن به منفورترین شخصیت سال، جایزه‌ای نمادین تعلق می‌گیرد. این جشنواره بین‌المللی با همکاری تشکل‌های مردم نهاد و حقوق بشری در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود. در این مراسم، اعلام شد که ششمین جایزه بین‌المللی باروت خیس که نشان دهنده منفورترین چهره در جهان است، پس از شمارش آرای مردمی، به ترامپ رئیس‌جمهور امریکا تعلق گرفت.
نامزد‌های امسال جشنواره به شرح ذیل هستند:
۱- «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور امریکا، به خاطر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر از جنایات صهیونیست‌ها، تهدید دائمی کشور‌های مستقل و تلاش برای ایجاد جنگ و آشوب در هر گوشه از جهان، حمایت از جنایات آل‌سعود در یمن و مشارکت در کشتار مردم بی‌گناه یمن.
۲- «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به خاطر تهدید‌های همیشگی نظامی علیه کشور‌های اسلامی، دستیابی به رکورد کشتار ۵۷۸ کودک ظرف مدت ۵۱ روز، ادامه اشغال کشور فلسطین و ظلم روزانه علیه مسلمانان و مسیحیان.
۳- «نیکی هیلی» نماینده امریکا در سازمان ملل متحد، به خاطر حمایت از کشتار مردم مظلوم یمن از سوی آل‌سعود و حمایت سرسختانه از جنایات رژیم صهیونیستی.
سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین‌المللی باروت خیس اظهار داشت: امروز آنچه در سرزمین‌های اسلامی از سوی دشمنان اسلام ایجاد می‌شود، جز خشونت و ویران کردن شهر‌ها و کشتن کودکان مظلوم چیز دیگری نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما یاد گرفته‌ایم کوره‌های آتش، محل زایش پیروزی‌هاست، افزود: کجا را سراغ دارید که بدون مقاومت و تحمل سختی، پیروزی حاصل شود؟ این را ما از پیامبر اکرم (ص) به یادگار داریم چراکه فتح مکه صورت نمی‌گرفت اگر شعب ابی طالب نبود، بنابراین تا خطر و تهدید جدی وجود نداشته باشد، پیروزی نیز در کار نیست.
سردار غیب‌پرور در ادامه گفت: امروز سردمداران رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آرامش ندارند و شب را آرام و آسوده پشت سر نمی‌گذارند چراکه ایستادگی ملت ما را دیده‌اند و این ایستادگی و ثبات قدم ما برگرفته از واقعه عاشورا و مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آنچه در سرزمین‌های اسلامی از سوی دشمنان انجام می‌شود جز خشونت، پایمال کردن حق، ویران کردن خانه‌ها و مزارع و کشتن کودکان مظلوم چیز دیگری نیست. یمن قرار بود طی چند هفته تسلیم شود، اما ببینید که در سایه اسلام عزیز مردم این کشور کماکان ایستاده‌اند و امروز در سوریه، عراق و لبنان هم عمیق‌تر از هر زمانی خط ایستادگی وجود دارد و به همین دلیل است که می‌گوییم افق‌های روشن پیش روی ماست. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به ترامپ گفت: ما شما را یک انسان نما می‌دانیم و لاغیر. شما هیچ یک از فضایل انسانی را ندارید و ما از شما جز بدعهدی ندیدیم. امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه سایر مردم دنیا در برابر شما ایستاده‌اند و دیروز دیدیم که انگلیسی‌ها و اسکاتلندی‌ها از شما چگونه استقبال کردند.
غیب‌پرور در پایان خطاب به ترامپ ادامه داد: ما شهید نداده‌ایم که از توی کم عقل بترسیم، آینده از آن اسلام است و تو حتماً از بین می‌روی. تو مثل یک شیر پوشالی و یک خرس کاغذی هستی و کسی از ترقه بازی تو نمی‌هراسد.
در بخشی از این مراسم نماینده انصارلله یمن اظهار داشت: امریکا از چهار ماه قبل از آغاز جنگ یمن، رهبران سعودی را به کاخ سفید فراخواند و جزئیات عملیات را با آن‌ها در میان گذاشت. امریکا چند هفته به سعودی فرصت داد تا این عملیات را به انجام برساند، اما نتوانست.
نماینده انصارلله گفت: ترامپ با نظریه گاو شیرده در برابر دوربین‌ها ظاهر شد و گفت که سعودی‌ها بدون کمک امریکا حتی یک هفته هم نمی‌توانند دوام بیاورند.
وی افزود: امریکا به فروش سلاح به سعودی ادامه داده و او را مثل یک گاو شیرده می‌دوشد، اما این ارتش و نیرو‌های مردمی یمن بودند که سامانه‌های تهاجمی امریکا را به شکست کشاندند.
همچنین در این مراسم سومین جایزه انصار المستضعفین به سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به دلیل مجاهدت‌هایش در طول سالیان گذشته رسید. هدایایی معنوی نیز از سوی خانواده معظم شهدا به نماینده سرلشکر قاسم سلیمانی تقدیم شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار