کد خبر: 916471
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
اینستاگرام؛ محمد رضا کائینی:

به گزارش جوان آنلاین، محمد رضا کائینی، دبیر سرویس تاریخ روزنامه جوان، در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به اظهارات اخیر ناهید خدا کرمی، عضو شورای شهر تهران، در خصوص رفع حجاب اجباری در مطقه آزاد تجاری فرودگاه امام خمینی، نوشت:

به شهادت اسناد، تصاویر وحتی فیلم‌های سینمایی، اروپا و آمریکا در سده گذشته، نسبت به حفظ حرمت اجتماعی زنان، بسی حساس بوده است. این حساسیت هم در نظارت بر رفتارهای زنان نسبت به مردان و مهم‌تر از آن نظارت بر بد پوششی زنان، کاملا نمود بیرونی داشت. فشار لابی یهود که در تجارت سکس(دومین تجارت جهان پس از تجارت اسلحه) دست برتر داشت و تصور برخی دولتمردان که فکر می‌کردند رها کردن جامعه، آن را به تعادل خواهد رساند، کار را به شرایط امروز رسانده است.

ممکن است برخی براین تصور باشند که: آن‌ها متوجه شدند ممنوعیت نتیجه عکس دارد و با رها کردن جامعه به حال خود، زن و مرد نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت می‌شوند و انگیزه‌های جنسی رو در تعامل با یکدیگر فرو می‌نهند! این عده بلافاصله باید به این پرسش پاسخ دهند که: با آمار هر ثانیه یک تجاوز جنسی در آمریکا و نیز حجم گسترده کودکان بی پدر و محروم از خانواده، چه خواهند کرد؟

آیا این بی‌تفاوتی ظاهری زن و مرد به یکدیگر در رفتار اجتماعی، پشت پرده‌ای دردناک نیز دارد که عمدتا از دیدگان پنهان نگاه داشته می شود؟ از سوی دیگر صهیونیسم جهانی، که در تجارت سکس و برده داری جنسی در جهان، سخن اول را می‌گوید، چگونه چنین حیوان صفتی‌ای را برای معتقدان به آئین خویش تجویز نمی‌کند و زنان خود را در برخی نحله‌های زیر مجموعه، به سان برخی زنان مسلمان، حجاب می‌پوشاند؟

آیا رواست که برخی تصمیم گیران فرهنگی جامعه ما، راهی پیش پای جوانان امروز بگذارند، که رهروان آن در غرب، در وزر و وبال تجویز آن دست و پا می‌زنند؟...تاریخ بخوانیم.

نظارت شدید اروپایی‌ها بر پوشش زنان در سده گذشته

پ.ن. اول: تصویر فوق آمده، نمادی است از کنترل پوشش زنان آمریکا در ساحل دریا در قرن گذشته
پ.ن. دوم: امروز در خبرها دیدم در اسپاتیا جشنواره‌‎ای برگزار می‌شود در بررسی مضار و فواید استفاده جنسی از اسب و الاغ و سگ و خوک!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار