کد خبر: 915793
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان معتاد کارتن‌خواب نداریم و با اینکه در استان معتاد متجاهر داریم ولی کارتن خواب نیستند.
عبدالرضا شهبازی به شیوع مصرف مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: استان زنجان در نرخ شیوع مصرف مواد مخدر از سطح کشور رتبه پایین‌تری دارد و وضعیت استان خوب است.
وی اظهار کرد: متأسفانه سن اعتیاد در استان کاهش‌یافته است و اعتیاد در بین دانش‌آموزان ۲ درصد و در بین دانشجویان بیش از ۵/۲ درصد است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت ۹۳ مرکز درمانی مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و گفت: معتادان برای ترک اعتیاد متادون درمانی می‌شود و خدمات درمانی لازم ارائه می‌شود.
شهبازی تأکید کرد: خوشبختانه در استان زنجان معتاد کارتن‌خواب نداریم و با اینکه در استان معتاد متجاهر داریم ولی کارتن خواب و گور خواب نیستند.
وی بر امر پیشگیری از اعتیاد در جامعه تأکید کرد و افزود: باید اقدامات فرهنگی و پیشگیری در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر ویژه دیده شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ابراز کرد: مبارزه با مواد مخدر اثرات مهمی در جامعه دارد و باید خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند و همچنین جوانان آگاهی لازم را از مواد نیروزا و اعتیادآور داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار