کد خبر: 914295
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تأمین اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) این شهر خبر داد و گفت: این پروژه که یکی از بزرگ‌ترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
دکتر رضا چمن ادامه داد: این پروژه حوزه سلامت در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیر بنای ۵ هزار و ۱۷۰ متر مربع در دو طبقه و با ظرفیت ۷۲ تخت به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بخش‌های طراحی شده در این پروژه درمانی خاطرنشان کرد: در بخش جدید اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ایستگاه آمبولانس، اتاق‌های ویزیت، تریاژ، واحد احیای قلبی- ریوی، آلودگی‌زدایی، رادیولوژی، آزمایشگاه، پذیرش و صندوق، تزریقات مردان و زنان، سرم‌تراپی، اورژانس اطفال، آزمایشگاه، بخش‌های تحت نظر یک و دو، پاویون پزشکان و خدمات پشتیبانی اورژانس پیش‌بینی شده است.
دکتر چمن همچنین از افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: یکی از نیازمندی‌های اساسی مردم و دانشگاه، یک پلی‌کلینیک تخصصی استاندارد است که خوشبختانه مجتمع کلینیک ویژه (کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی دانشگاه) در راستای اجرای طرح تحول سلامت در شاهرود در پنج طبقه در حال ساخت است که تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.
وی افزود: این مجتمع مجهز به بخش‌های تصویربرداری پزشکی شامل رادیولوژی، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان، ماموگرافی و همچنین آزمایشگاه و داروخانه است.
دکتر چمن با بیان اینکه این کلینیک بخش عمده‌ای از نیاز‌های خدمات درمان سرپایی کلینیکی و پاراکلینیکی را برطرف می‌کند، گفت: کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی قلب، گوارش، روانپزشکی، پوست، عفونی، داخلی، چشم، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب و سایر گروه‌های تخصصی در کلینیک دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیش‌بینی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار