کد خبر: 908074
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
امير حيدري
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: جنگ براي ما ترس و نااميدي نيست، اگر جنگي صورت گيرد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با تمام توانمندي‌هايي كه دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پيچيد.

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: جنگ براي ما ترس و نااميدي نيست، اگر جنگي صورت گيرد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با تمام توانمندي‌هايي كه دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پيچيد.
به گزارش فارس، روز گذشته امير كيومرث حيدري فرمانده نيروي زميني ارتش در ديدار با فرماندهان، معاونين و كاركنان ستاد اين نيرو گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، اين روزها پروژه بزرگنمايي خروج ترامپ از برجام را كليد زدند تا يأس و نا اميدي را در جامعه رواج دهند. حيدري با بيان اينكه ما بايد با هوشياري در جريان توطئه‌هاي دشمن قرار بگيريم، افزود: ملت با بصيرت ما بايد بدانند كه حضور ترامپ در برجام هيچ منفعتي براي ما نداشت و اينكه از برجام خارج شده است نيز هيچ گونه ضرري به ما نخواهد رسيد.
فرمانده نيروي زميني ارتش تصريح كرد: هدف دشمن نااميد‌سازي مردم از نظام است و عده‌اي مأموريت دارند با سياه نمايي فعاليت‌هاي رو به رشد كشور را به صورت منفي بيان كنند. دشمن درصدد است با ايجاد جنگ رواني ملت ما را از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دور كند، همه آحاد جامعه بايد در مقابل اين دسيسه هوشيار باشند به ويژه ما نظامي‌ها هيچ وقت نبايد از توطئه‌هاي دشمن غافل شويم.
وي ايجاد رعب و وحشت را از ديگر گزينه‌هاي دشمن خواند و اشاره كرد: يكي از مهم‌ترين مؤلفه‌های رعب و وحشت شايعه جنگ نظامي است كه دشمن سعي دارد از اين طريق ترس را در دل مردم جاري كند غافل از اينكه بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) فرمودند: «جنگ موهبت الهي است» پس جنگ براي ما ترس و نا اميدي نيست، اگر جنگي صورت گيرد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با تمام توانمندي هايي كه دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پيچيد.
حيدري در ادامه اظهار داشت: برابر منويات مقام معظم رهبري(حفظه‌الله‌تعالي) مبني بر چابك‌سازي در نيروي زميني، تغييرات اساسي در ساختار اين نيرو صورت گرفته است. امروز يگان‌هاي نيروي زميني ارتش با برخورداري از نيروي انساني كارآمد و تجهيزات مدرن توان مقابله با هر نوع عمليات روز دنيا را دارند و با هدايت‌هاي داهيانه فرماندهي معظم كل قوا به يك نيروي تاثيرگذار در سطح نيروهاي مسلح رسيده است.
فرمانده نيروي زميني ارتش تأكيد كرد: فعاليت‌ها و برنامه‌هاي بسيار مطلوبي در نيروي زميني ارتش از جمله فعال‌سازي منابع و كارخانجات، اورهال تجهيزات زمينگير شده، توليد قطعات مورد نياز، تجهيز ناوگان بالگردي به ويژه به دوربين‌هاي ديد در شب، دستيابي به راكت‌هاي دقيق زن و... صورت گرفته است و به واسطه اين توانمندي‌هاست كه بايد همه را به آينده‌اي روشن اميدوار كنيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار