کد خبر: 905555
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
ليگ ملت‌ها و رقابت‌هاي جهاني سنگين هستند
واليبال ايران سال سختي را در پيش دارد؛ ليگ ملت‌ها، بازي‌هاي آسيايي و مسابقات قهرماني جهان‌ سه رويداد مهمي هستند كه برترين تيم آسيا بايد در آنها حضور پيدا كند.
فريدون حسن

ايگور كولاكوويچ اين روزها سخت مشغول آماده‌سازي بازيكنانش براي اين مسابقات است، هرچند كه او بيشتر تمركزش را روي ليگ ملت‌ها و قهرمانان گذاشته و بازي‌هاي آسيايي را به تيم «ب» محول كرده است.
سرمربي تيم ملي مي‌گويد: «تمام تمركزم روي اين دو رويداد بزرگ است كه به اندازه كافي سنگين هستند. بنابراين نمي‌توانم دغدغه بازي‌هاي آسيايي را هم داشته باشم.» كولاكوويچ در خصوص وضعيت تيم «ب» نيز عنوان مي‌كند: «دخالتي در امور اين تيم ندارم. فدراسيون در اين باره تصميم مي‌گيرد و براي آن سرمربي انتخاب مي‌كند.»
وي با اشاره به برپايي اردوهاي خوب با حضور جوانان باانگيزه ادامه مي‌دهد: «از آنها رضايت دارم. جوانان از تجربه بزرگ‌ترها استفاده مي‌كنند و به دستورهايي كه داده مي‌شود خوب گوش مي‌دهند. آنها اين شانس را دارند كه در انتخاب نهايي و ليست آخر ما حضور داشته باشند. البته تا آن زمان بايد لياقت خود را نشان دهند و دست از تلاش برندارند.»
سرمربي تيم ملي واليبال در ادامه به مسئله برگزاري بازي‌هاي دوستانه مي‌پردازد و مي‌گويد: «اولويت اول ما انتخاب تيم‌هاي اروپايي است. البته در بعضي از كشورها ليگ تازه به پايان رسيده و نمي‌شود از آنها درخواست بازي دوستانه داشت. با اين حال مكاتبات لازم را با برخي كشورها انجام داده‌ايم كه در ميان آنها صربستان يك تيم قدرتمند و گزينه‌اي خوب محسوب مي‌شود. ما تا آخر ارديبهشت در تهران تمرين مي‌كنيم و بعد از آن راهي اين كشور مي‌شويم و ليگ ملت‌ها را آغاز مي‌كنيم.»

شوك مصدوميت معنوي‌نژاد

اما در آستانه سفر تيم ملي به صربستان و شركت در ليگ ملت‌ها خبر مصدوميت دو بازيكن تيم ملي واليبال اردوي تيم و كولاكوويچ را با شوك روبه‌رو كرد، به خصوص مصدوميت محمدجواد معنوي‌نژاد، دريافت‌كننده تيم ملي. معنوي‌نژاد در جريان بازي تيمش در ليگ ايتاليا دچار مصدوميت شده به گونه‌اي كه احساس بي‌حسي در پا داشته و اين مسئله با ورودش به ايران تشديد‌ شده است.
سيامك افروزي، پزشك تيم ملي در اين خصوص مي‌گويد: «آزمايش‌هاي اوليه را انجام و تعدادي حركات بدنسازي به او داده‌ايم، ولي به نظر مي‌رسد در دو يا سه هفته ابتدايي ليگ ملت‌ها نمي‌تواند ما را همراهي كند.»
افروزي در خصوص فلاحت‌خواه ديگر مصدوم تيم ملي هم عنوان مي‌كند: «بيني او دچار شكستي شده بود كه با يك عمل ساده مشكل حل شد. او به زودي به تمرينات بازمي‌گردد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار