کد خبر: 905406
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
روزنامه قانون از حاميان دولت، از سخنان رئيس جمهور در سفر به خراسان رضوي برآشفته و ...

روزنامه قانون از حاميان دولت، از سخنان رئيس جمهور در سفر به خراسان رضوي برآشفته و در گزارشي كوتاه با تيتر «آقاي روحاني! كجا زندگي مي‌كنيد؟» و روتيتر «با وجود آنكه روز گذشته دلار از مرز 7 هزار تومان گذشت و جامعه ملتهب است، رئيس دولت مي‌گويد نگران نباشيد» به سخنان حسن روحاني واكنش نشان داده است. اين روزنامه در تيتر اول خود وضعيت كنوني مردم را همانند اواخر دولت احمدي‌نژاد توصيف مي‌كند: «مردم ايران اين روزها دوراني مانند اواخر دولت دهم را پشت سر مي‌گذارند؛ زماني كه آشفتگي‌ خاصي در كشور حس مي‌شد و همه منتظر ناجي براي بهبود وضعيت بودند. در آن زمان همه اميدوار بودند دولت احمدي‌نژاد برود تا يك دولتي برآمده از اميد ملت و برخلاف سياست‌هاي حاكم روي كار بيايد كه بعد از 92 نيز همين اتفاق افتاد ولي ماه عسل مردم تا خرداد 96 بيشتر دوام نياورد و بعد از راحت شدن خيال دولت از آراي مردمي، فراموشي‌ها آغاز شد...» اين روزنامه در ادامه مسئولان را در وضعيت بي خبري سهوي يا عمدي از احوال مردم توصيف مي‌كند: «وضعيتي كه به نظر مي‌رسد مسئولان اطلاع دقيقي از آن ندارند يا آنكه خود را به ناآگاهي زده‌اند. در همين راستا حسن‌روحاني كه به خراسان‌رضوي رفته، در اظهاراتي بيان كرده است كه هفته بعد كه امريكا از برجام خارج مي‌شود، تأثيري بر زندگي ما نمي‌گذارد و كشور مشكل ارزي ندارد. البته به گفته بسياري از كاربران فضاي‌مجازي شايد منظور آقاي روحاني از زندگي، معيشت آقاي رئيس‌جمهور و كابينه‌ او بوده است و مشكل ارزي را نيز روحاني مانند بسياري از معضلات ديگر علاقه‌اي به دركش ندارد. »
حسن روحاني پيش از اين هم در مورد دلار به مردم گفته بود كه نگران نباشند، اما دلار به شكل نجومي بالا رفت. حالا هم در سفر به خراسان رضوي مي‌گويد ارز هست و مشكل ارزي نداريم، اما مردم خلاف آن را در جامعه مي‌بينند.

زيباكلام به دانشگاه آزاد برگشت!

برخي رسانه‌ها خبري منتشر كردند كه مي‌گويد صادق زيباكلام كه به علت رعايت يك بند قانوني از تدريس در دانشگاه آزاد منع شده بود، مجدد در اين دانشگاه حضور دارد و به تدريس مشغول است! در خبرها آمده كه «زيباكلام حداقل تا هفته گذشته در دانشكده ارتباطات واحد تهران مركز كه مديريت آن را وحيد عقيلي، مديرمسئول سابق روزنامه فرهيختگان، بر عهده دارد، در حال تدريس بوده است.» اسفند سال گذشته، زيباكلام در اظهاراتي نسبت به اخراج خود از دانشگاه آزاد اعتراض كرد و اين امر را مغايرت با عدالت خواند. يك سايت اينترنتي در اين زمينه مي‌نويسد: «رسانه‌هاي دولتي و اصلاح‌طلب نسبت به اين مسئله اعتراض كرده و اين امر را مغاير آزادي بيان مي‌دانند اما كيست كه نداند صف عريض و طويل دانشجويان دانشگاه آزاد بيكار كم نيستند كه حتي از داشتن فرصت تحصيل پاره وقت هم در يكي از واحدهاي دانشگاه آزاد محروم هستند و زيباكلام به مدت 10 سال جاي يكي ديگر از اساتيد را اشغال كرده است.» زيباكلام از سال 86 به عنوان عضو پاره‌وقت در دانشكده حقوق و علوم سياسي، واحد علوم تحقيقات مشغول بوده و از سال 90 هم با تقاضاي رسمي شدن وي در گروه علوم سياسي اين دانشگاه موافقت شده است؛ درحالي كه در تمامي اين مدت او به عنوان عضو هيئت علمي دانشگاه تهران نيز حقوق دريافت مي‌كرده است و دوشغله بودن استادان هم خلاف قانون است. با آمدن تيم جديد مديريتي در دانشگاه آزاد با اين مسئله برخورد شد، اما رسانه‌هاي غوغازيست اصلاح‌طلب آن را به حساب تسویه‌حساب سياسي گذاشتند. در حالي كه اين مسئله تنها به زيباكلام ختم نمي‌شد و بسياري ديگر از استادان هم با گرايش‌هاي غیر اصلاح‌طلبانه از دانشگاه آزاد اخراج شدند و از جمله آنان مانند موسي نجفي نه‌تنها نسبت به اين مسئله اعتراض نكردند بلكه بدون جنجال‌آفريني آن را پذيرفتند. زيباكلام اما هم هياهو كرد و هم حالا معلوم شده كه باز هم به شكل غيرقانوني در دانشگاه آزاد حضور دارد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار