کد خبر: 904760
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: امروز حمله دشمن به مقدسات و انقلاب اسلامی همه جانبه است و تا زمانی که جوانان بسیجی زیر پرچم رهبر معظم انقلاب هستند تمام معادلات آنها محکوم به شکست است.

خسرو عروج  در یادواره نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی، شهید علی کنعانی در مراغه اظهار داشت: رزمندگان ایرانی در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، از مقدسات دینی خود دفاع می‌کنند.

وی افزود: جوانانی که درس آموخته مکتب عاشورا هستند و به راحتی سنگر را به دشمن واگذار نخواهند کرد.

عروج اضافه کرد: شهدا از دامن خانواده‌های مومن و دینی این سرزمین بپا خواسته‌اند و تا آخرین نفس از انقلاب و حریم اهل بیت (ع) و مسلمانان مظلوم در عالم دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه خاطرنشان ساخت: ایستادگی، رشادت‌ها و پایمردی‌های جوانان رزمنده ایرانی مایه آرامش کشورهای اسلامی منطقه است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه یاد آور شد: امروز حمله دشمن به مقدسات و انقلاب اسلامی همه جانبه است و تا زمانی که جوانان بسیجی زیر پرچم رهبر معظم انقلاب هستند، تمام معادلات آنها محکوم به شکست است.

خسرو عروج گفت: آنهایی که می‌خواهند در کشور بدرفتاری کنند، بدانید تا زمانی که یاد و خاطره شهدا در این کشور زنده است، بدرفتاری‌های آنها کاری به پیش نخواهد برد.

وی گفت: شهید علی کنعانی و دیگر شهدا و رزمندگان مدافع حرم و دوران دفاع مقدس مایه آرامش این کشور و آبروری ایران اسلامی هستند.

شهید علی کنعانی به عنوان اولین شهید آذربایجان‌شرقی نهم اردیبهشت 92 در دفاع از حریم عمه سادات حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسیده است.

در این مراسم با اجرای سخنرانی، خاطره‌گویی از شهید کنعانی و مداحی خاطره شهید کنعانی در یادها زنده شد.

مردم شهید پرور مراغه در دفاع از حرم اهل بیت سه شهید تقدیم آل الله کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر