کد خبر: 903402
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

نايب رئيس انجمن واردكنندگان خودرو در واكنش به صحبت‌هاي رئيس سازمان توسعه تجارت مبني بر تأييد واردات غيرقانوني 6 هزار و 400 دستگاه خودرو در زمان بسته‌بودن ثبت‌سفارش در سال گذشته مي‌گويد: واردات غيرقانوني 6 هزار و 400 دستگاه خودرو را تأييد كرده‌اند، اما عددي كه ما داريم، بيش از اين مقدار است و طبق اطلاعات ما در زمان بسته‌بودن ثبت‌سفارش بيش از ۱۵هزار دستگاه خودرو به صورت غيرقانوني وارد شده است.
اخيراً مجتبي خسروتاج - رئيس سازمان توسعه تجارت - اعلام كرد، در زمان بسته‌بودن ثبت‌سفارش واردات خودرو در سال گذشته، 6 هزار و 400 دستگاه خودرو به صورت غيرقانوني ثبت‌سفارش و وارد شده است. در واكنش به اين اظهارات، فرهاد احتشام‌زاد در گفت‌وگو با «ايسنا» اظهار كرد: به هر حال اين اتفاق عجيبي است كه رخ داده، مشكل اينجاست وقتي ثبت سفارش به صورت غيرقانوني بسته مي‌شود، رانت و فساد ايجاد مي‌كند. البته نبايد تعجب كرد، چرا اين اتفاق رخ داده است؛ بلكه بايد سيستم‌ها را ارتقا و اخلاق‌مداري را توسعه داد.
نايب رئيس انجمن واردكنندگان خودرو در پاسخ به اينكه آيا موردي به شما اعلام شده است كه با پرداخت مبالغي، ثبت‌سفارش غيرقانوني انجام داده باشد، اظهار كرد: در اين مورد شنيده‌ايم اما اينكه چقدر واقعيت داشته باشد، مشخص نيست. رقم‌هاي مختلفي را به ما اعلام كرده‌اند، اما چون مستند نيست، نمي‌توانيم در اين رابطه صحبت كنيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار