کد خبر: 903217
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
تذکرات کتبی 3 نماینده به رئیس‌جمهور
سه نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور از تخطئه و توهین به دستگاه‌های نظارتی انتقاد کردند.

به گزارش مهر، محمد دهقان، احمد امیرآبادی و جواد کریمی قدوسی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار متوقف کردن رفتار‌‌ها و مواضع دوگانه و پرهیز از حاشیه‌سازی و ضرورت پرداختن به مشکلات اصلی کشور همچون فساد اطرافیان خود و رفع بیکاری شدند. در این تذکر کتبی آمده است: جناب آقای روحانی، جنابعالی در سخنرانی خود به جای ارائه گزارش کار خود برای تحقق شعار‌‌ها مبنی بر رفع مشکلات کشور و به جای توضیح بحران ارزی که هزاران میلیارد تومان را در جیب دلالان واریز کردند و به جای ارائه گزارش کار در خصوص رفع بیکاری و حمایت از تولید و کالای ایرانی با کلمات رنگارنگ و توهین‌‌آمیز و حاشیه پردازی‌های سبک، دستگاه‌های نظارتی را در معرض تخطئه و توهین قرار داده‌اید.
وقت آن رسیده است که از این گونه رفتار‌‌ها و مواضع پرهزینه برای نظام و بی فایده برای خود دست بردارید. علاوه بر این، محمد دهقان و جواد کریمی قدوسی در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور نسبت به عقب نشینی‌های مکرر رئیس‌جمهور در برابر بیگانگان و توهین و تحقیر نهادهای انقلابی و نظارتی انتقاد کردند. در این تذکر آمده است: جنابعالی در سخنرانی خود به جای اینکه گزارش کار بدهید و از مفاسدی که بر اثر بحران ارزی به وجود آمد و ثروت مردم را به شدت کاهش داد و جیب دلالان ارزی و برخی دستگاه‌های دولتی را پر کرد توضیح دهید و به جای اینکه از بر زمین ماندن شعارهای انتخاباتی خود سخن بگویید و در مورد بیکاری جوانان و وضع بد معیشت مردم صحبت کنید و در خصوص اتهامات برادرتان و برادر آقای جهانگیری معاون اول صحبت کنید، علیه نهادهای نظارتی سخن گفتید و آنها را متهم به نقص عقل کردید و در جای دیگر علیه سپاه پاسداران سخن می‌گویید.
این رفتار‌‌ها از یک فرد معمولی بیسواد هم بعید است چه به رسد به رئیس‌جمهور. در همین ارتباط محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در اظهار نظری تولید حاشیه توسط برخی مقامات از جمله رئیس‌جمهور را یک مشکل‌آفرینی برای دولت دانست و تأکید کرد: مردم می‌خواهند مسئولان روی مسائل اصلی تمرکز پیدا کنند و از روی آوردن به دو قطبی‌سازی و حاشیه‌سازی بپرهیزند و مسائل فرعی را به جای مسائل اصلی که مهم‌‌ترین آن موضوعات اقتصادی مردم است مطرح کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار