کد خبر: 900754
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
رئیس پلیس راه استان اردبیل خبر داد:
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در طرح نوروزی امسال ما با کاهش 14 درصدی تصادفات در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل روبرو بودیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحجت فتاحی در جریان بازدید از آخرین روند اجرای طرح نوروزی پلیس راه در اردبیل اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه به اتمام رسید و ما خوشحال هستیم که روند کاهش تصادفات در سال‌های اخیر را امسال نیز حفظ کرده و یک کاهش 14 درصدی دیگر را تجربه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راه از 24 اسفندماه شروع شده و در مدت 21 روز گذشته تردد روان و کم حادثه‌ای را در جاده‌های استان اردبیل شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: به رغم افزایش 35 درصدی تردد در محورهای مختلف استان اردبیل ما همانند چهار سال گذشته با یک شرایط کاهندگی تصادفات جرحی و فوتی روبرو بودیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: به غیر از چند حادثه خطرسازی که در محورهای شمالی استان اردبیل رخ داد ما در اغلب روزهای تعطیلات نوروزی با یک شرایط ایمن و امن در جاده‌های استان اردبیل مواجه بودیم.

فتاحی مدیریت خوب سفرهای نوروزی امسال را با مدیریت مناسب رفت و برگشت توسط شهروندان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: با گذر چندین ساعت باقیمانده از طرح نوروزی پلیس ما به راحتی می‌توانیم مدعی باشیم که در کشور جزو استان‌های شاخص در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای ایام نوروز بودیم.

وی تصریح کرد: رفتار و مدیریت ترافیکی مردم در ایام تعطیلات نوروزی امسال به مراتب مطلوب‌تر شده بود و مشارکت همه دستگاه‌های ناظر در این حوزه سبب شد تا هموطنان در جاده‌های استان اردبیل سفری ایمن و کم حادثه‌ای را تجربه کنند.

براساس اعلام مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در تعطیلات نوروزی امسال بیش از 7 میلیون و 600 هزار مورد تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسید که این میزان تردد به نسبت سال گذشته با یک جهش 35 درصدی روبرو بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر