کد خبر: 899898
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
دبیر جشنواره ملی سرزمین نور:
محمدزاده با بیان اینکه ستان خراسان ر ضوی، بیشترین برگزیده پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور را از آن خود کرد،گفت: اطلاع رسانی و تبلیغاتی یکی از مهمترین روش ها برای معرفی جشنواره ملی سرزمین نور است.

فیض الله محمدزاده دبیر پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به آمار برگزیدگان این دوره از جشنواره گفت: روز 21 اسفند شاهد برگزاری اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر بودیم و استان خراسان رضوی یکی از استان های پیشتاز در این دوره از جشنواره بوده است، چرا که بیشترین آمار برگزیدگان این دوره را از آن خود کرد.


وی ادامه داد: قطعا موارد متعددی می تواند باعث موفقیت استان خراسان رضوی در این دوره از جشنواره ملی سر زمین نور شده باشد که اطلاع رسانی و تبلیغات بین زائران راهیان نور، یکی از آن موارد مهمی است که این استان در این جهت خوب فعالیت کرده است و توانسته آثار ادبی و هنری بیشتری را نسبت به سایر استانها، به دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور ارسال نماید.


دبیر پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در ادامه با اشاره به اینکه زائران راهیان نور می توانند آثار ادبی و هنری خود را برای شرکت در شانزدهمین دوره، به دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور ارسال نمایند، گفت: سایت اطلاع رسانی جشنواره ملی سرزمین نور به آدرس SARZAMINENOOR.IR آماده دریافت آثار عزیزان و عاشقان شهداست.


محمدزاده خاطرنشان کرد: امسال حضور خواهران، رشد چشمگیری در میان برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور داشت و امیدوارم هر سال با شاهد افزایش حضور شرکت کنندگان مواجه شویم.


وی افزود: امسال بیش از 20 هزار اثر ادبی و هنری به پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور ارسال شد و امید داریم که در سال آینده، این آمار از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی به خود بگیرد.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار