کد خبر: 899779
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کسری خدمت ایثارگران دارای سابقه جبهه ۲۸ و ۲۹ ماه تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ هم اجرا می‌شود در نتیجه افراد واجد شرایط برای ثبت سوابق در روز‌های پایانی سال ۹۶ عجله نکند و در سال ۹۷ سر فرصت اقدامات لازم را انجام دهند.
باشگاه خبرنگاران: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: کسر خدمت ایثارگران تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ کماکان به قوت خود باقی است.

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: با توجه به روز‌های پایانی سال بعضی از ایثارگران به تصور اینکه مهلت اجرای مقررات کسر خدمت تا پایان سال ۹۶ است، برای دریافت گواهی مراجعه می‌کنند و همین امر موجب ازدحام در برخی مراکز شده است.

وی افزود: کسری خدمت ایثارگران دارای سابقه جبهه ۲۸ و ۲۹ ماه تا سقف ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ هم اجرا می‌شود در نتیجه افراد واجد شرایط برای ثبت سوابق در روز‌های پایانی سال ۹۶ عجله نکند و در سال ۹۷ سر فرصت اقدامات لازم را انجام دهند.

سردار کمالی تاکید کرد: مصوبه کسر خدمت ایثارگری در ۵ سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ و هر سال کسر خدمت و معافیت ۲۰ هزار نفر، اجرا می‌شود و افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار