کد خبر: 899497
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
يكي از مراجع تقليد معتقد است كه نبايد نوكر فضاي تلگرام باشيم بلكه بايد اين فضا را در دست بگيريم و فضاي درست و سالمي براي جوانان درست كنيم تا بيش از اين به بردگي كشانيده نشوند.

به گزارش سپاه نيوز، آيت الله ناصر مكارم شيرازي در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين حاج صادقي نماينده ولي فقيه در سپاه كه در بيت وي در قم برگزار شد، با بيان اينكه روحانيت از بسيج جدا نيست چون ماهيت و جنس آنها يكي است، گفت: به همين دليل هردو بايد با هم باشند، اگر جدا شوند تضعيف خواهند شد.
اين مرجع تقليد افزود: نكته ديگر اين است كه قدر اين دو نهاد را ندانستيم، اين دونهاد در همه مسائل نقش‌آفرين بوده و هستند. وي ابراز داشت: روحيه جهادي مسئله مهمي است كه در دو نهاد بسيج و سپاه وجود دارد اما دشمنان از اين فاكتور مهم برخوردار نيستند و به دليل نداشتن اين سلاح برتر، سربازان آنها در جنگ فراري هستند. وي بيان داشت: همه مسئولان بايد بدانند، حفظ انقلاب و دين، تقويت و حفظ اين دو نهاد نيز مهم است. بايد انواع سلاح براي دفاع از خود تهيه كنيم، ولي سلاح برتر ما همين نيروي بسيج و حوزه است، بايد اين دو نهاد را تقويت و با ساير مراكز مرتبط كرد. اين مرجع تقليد افزود: مسئله ديگر ايجاد هماهنگي و هم افزايي بين نهادهاي مختلف حوزه، علما و بسيج و سپاه است، مي‌توان با برنامه‌ريزي درست بر اين هم‌افزايي و هماهنگي افزود. آيت‌الله مكارم شيرازي بيان داشت: مسئله ديگر افزايش علم و فنون جديد است. اهل بيت(ع) علم زيادي داشتند. نيروهاي فرهنگي بسيج و سپاه هم بايد روزبه روز بر علم وتوانايي خود بيفزايند. وي با بيان اينكه حوزه ميراث ماندگار است و ظرفيت عظيمي در آن است و بايد قدر اين ظرفيت عظيم را دانست، افزود: همه نهادها بايد با حوزه در ارتباط باشند و از ميراث ماندگار و چشمه جوشان آن استفاده كنند. اين مرجع تقليد با بيان اينكه بايد توانمندي حوزه و بسيج را افزايش داد، گفت: الان گرفتار فضاي مجازي هستيم و اين فضا بلاي جان خانواده‌ها شده است.
وي عنوان كرد: دشمن از طريق فضاي مجازي مي‌خواهد جامعه اسلامي را به بردگي بكشد و كسي كه وارد اين فضا مي‌شود، اختياري از خود ندارد، بايد اين فضا را از دشمن گرفت و اجازه نداد دشمن جامعه اسلامي را به بردگي بكشاند.
اين مرجع تقليد بيان داشت: بعضي به استفاده از فضاي مجازي اصرار دارند و اين مشكلات اخير نشان دهنده همين واقعيت است، اما سپاه و بسيج براي گرفتن اين فرصت از دشمن، بايد نقش‌آفريني كنند. آيت الله مكارم شيرازي گفت: نبايد نوكر فضاي تلگرام باشيم، بلكه بايد اين فضا را در دست بگيريم و فضاي درست و سالمي براي جوانان درست كنيم تا بيش از اين جامعه به بردگي كشانيده نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار