کد خبر: 899467
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
فاز دوم بیمارستان سیدالشهداء (ع) شهرستان فارسان در هشت هزار متر مربع با 101 تخت و چهار بخش شامل بخش اوروولوژی، بخش‌های بستری زنان و مردان و اطفال و اعتبار تقریبا 250 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان سیدالشهداء (ع) فارسان، گفت: فارسان شهرستان کوچکی است و نزدیک 100 تا 120 هزار نفر جمعیت دارد و در تابستان نیز تعداد مسافران زیادی به این مکان سفر می‌کنند.

علی کاظمی با اشاره به اینکه بیمارستان این شهرستان دارای مشکلات درمانی است، افزود: لازم است توجه ویژه‌ای به این بیمارستان شود.

کاظمی با بیان اینکه قرار است با حمایت وزارت بهدشت این بیمارستان به بیش از 200 تختخواب برسد، تصریح کرد: در خواست می‌شود این بیمارستان به یک بیمارستان درمانی و آموزشی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی و ... است، تأکید کرد: در آینده نیز مجتمع دانشگاهی راه‌اندازی خواهد شد اما یک دانشگاه بهداشت و درمان نیز نیاز است که رئیس مجلس هم با این امر موافقت کرده است.

کاظمی با اشاره به اینکه آمادگی دارد تا هرگونه حمایتی را برای ارتقاء بیمارستان‌ این شهرستان انجام دهد، بیان کرد: لازم است استان در شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتار درمانی تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم این بیمارستان با مساحت هشت هزار متر مربع با 101 تخت و اعتبار تقریبا 250 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار