کد خبر: 899407
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
سردار سلیمانی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور عنوان کرد
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: جشنواره ره آورد سر زمین نور، یکی از مردمی ترین جشنواره کشور است که باعث ترویج فرهنگ دفاع مقدس از طریق هنر می شود.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اظهار داشت: خیر مقدم عرض میکنم خدمت عزیزانی که در این مراسم حضور دارند، عزیرانی که با حضورشان در سرزمین های نور باعث تجلی یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس می شوند.


وی ادامه داد: جشنواره ره آورد سر زمین نور، یکی از مردمی ترین جشنواره کشور است و رهبرانقلاب می فرمایند که دوران دفاع مقدس را بایستی تبیین و یادآوری کرد و براساس این ها، آثار هنری را به وجود بیاوریم.


سردار سلیمانی افزود: رهبرانقلاب معتقدند که عرصه های دفاع مقدس را نباید فراموش کرد و نباید بگذاریم که آن دوران حماسه دستخوش فراموشی شود.


مسئول سازمان اردویی بسیج تاکید کرد: جشنواره سرزمین نور هر سال روند رو به رشدی را طی کرده است.

وی افزود: رهبرانقلاب در دیدار با جوانان و نوجوانان، نکات عمیق و فرمان های بزرگی را صادر کردند و راهیان نور را یک حرکت حیاتی ارزیابی کردند.


سردار سلیمانی با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است، گفت: امیدوارم همه ساله با حضور پر شور در جشنواره ره آورد سر زمین نور، بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت هنرهای ارزشی، قدم های بیشتری برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار