کد خبر: 898600
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از اجرای ۲۵ طرح بزرگ آبرسانی در اردبیل خبر داد.

اصغر سلیمان زاده گفت: این طرح ها در کنار ۵۸ پروژه عمرانی در جای جای استان اجرایی و عملیاتی می شود.

وی از اجرای ۴ طرح بزرگ سدسازی در استان خبر داد و گفت: اتمام و بهره برداری از این طرح ها تحول عظیمی را در استان و شمال آن در خوزه آبرسانی و سدسازی ایجاد خواهد کرد.

سلیمان زاده یکی از این طرح های بزرگ را اجرای طرح شبکه خدافرین اعلام کرد و افزود: پروژه بزرگ سدخدافرین با اجرای کانال اصلی و شبکه به مراحل اتمام خود نزدیک می شود که با پیش بینی های انجام شده در سال ۹۷ شاهد اتمام و افتتاح این پروژه بزرگ در شمال استان خواهیم بود.

وی سال آینده را سال تحول در پروژه های عمرانی آب منطقه ای دانست و بیان کرد: ما نسبت به اتمام و احداث سایر طرح های تامین آب شرب اقدام کرده ایم که اجرای سد بفراجرد در بالادست خلخال، اتمام خط انتقال آن و ایجاد تصفیه خانه آب شرب این شهرستان از جمله این پروژه هاست.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل تصریح کرد: تصفیه خانه خلخال به روش bot و با مشارکت بخش خصوصی در دست اجراست که یکی از طرح های نمونه و منحصربفرد آبرسانی در استان است.

سلیمان زاده ادامه داد: در شهرستان کوثر نیز با آبگیری اولیه و افتتاح سد گیوی که سالانه ۶ میلیون مترمکعب آب برای تامین نیاز باغات در پشت آن جمع آوری می شود، در حال اجراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار