کد خبر: 897186
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان از کاهش 5 درصدی مصرف آب مشترکین زنجانی نسبت به سال گذشته خبر داد.

علیرضا جزء قاسمی با اشاره به شناسایی بیش از 1571 انشعاب غیر مجاز در شهر های استان زنجان در سال جاری افزود: 878 مورد از این انشعابات استاندارد سازی و تبدیل به مجاز شده است.

وي بیشترین انشعاب غیر مجاز را با بیش از 1000 مورد مربوط به شهر زنجان و کمترین انشعابات غیر مجاز شناسایی شده را در بین مراکز شهر ستانهای استان مربوط به شهر آببر اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان افزود: در همین زمان بیش از 6 هزار و 900 کنتور معیوب در استان شناسایی شده است که از این تعداد تا کنون نزدیک به 8 هزار مورد تعویض و استاندارد سازی شده است.

جزء قاسمی اعلام کرد: امسال در سال جاری 157 مورد معافیت حق انشعاب برای مساجد و افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی در استان زنجان اعمال شده است.

وی مصرف آب مشترکین در 10 ماهه سال جاری در استان زنجان را نیز بیش از 44 میلیون متر مکعب اعلام کرده و افزود: در سال جاری میزان مصرف در استان نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تقدیر از مشترکین این شرکت کاهش 5 درصدی مصرف آب را اتفاقی بزرگ توصیف کرده و افزود: خوشبختانه با همکاری مردم توانستیم با آگاهی بخشی موثر و اطلاع رسانی به موقع در سایه تعامل با رسانه های استان ، در اوج بحران کم آبی کاهش مصرف را به وجود آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار