کد خبر: 897103
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج خبرداد
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات جدول گذاری در محله حیدرآباد، گفت: 224 بنر و پلاکارد غیرمجاز نیز از سطح منطقه جمع آوری و برای متخلفین اخطاریه صادر شده است.

اسماعیل نادربیگی گفت: عملیات جدول گذاری محله حیدرآباد به طول یک هزار و 300 متر به منظور مناسب سازی پیاده روها، معابر و جداول منطقه 7 از سوی حوزه عمران منطقه انجام شد.

 مدیر منطقه 7 شهرداری کرج ساماندهی، هدایت و جمع آوری آب های سطحی، ارتقاء سطح کیفی معابر و خدمت رسانی به شهروندان را از اهداف این عملیات دانست و اظهار داشت: جدول گذاری خیابان های مجلسی، مقداد، بیگ محمد پور و آدیم محله حیدرآباد در قالب اجرای این عملیات به انجام رسیده است.

 نادربیگی افزود: عملیات جدول گذاری در بلوار موذن از ابتدای رستاخیز تا انقلاب نیز در حال اجرا می باشد که باند جنوبی آن هم اکنون انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: امید است این اقدامات موجب توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر شود و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افزایش بهداشت روان شهروندان و زیباسازی سیمای شهری ضرورتی است که جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نقش بسزایی در این مهم دارد.

 مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با بیان اینکه 224 بنر و پلاکارد غیرمجاز از فلکه اول، رستاخیز و بلوارهای موذن و انقلاب جمع آوری شده است، اظهار داشت: همچنین برای متخلفین در این زمینه اخطاریه صادر شده و بنابر درخواست شهروندان، بازدیدهایی جهت وصول عوارض تابلو و کسب و پیشه نیز صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار