کد خبر: 896925
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج خبر داد
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از آغاز احداث مدرنترین و مجهزترین بازار روز در مهرشهر کرج خبر داد.

بهروز ورمهمدی در مراسم کلنگ زنی بازار روز گلستان مهرشهر که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مسئولین استانی و شهر کرج به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،اظهار کرد: با توجه به منحصر به فرد بودن این مجموعه در محدوده مهرشهر کرج و همچنین ارائه خدمات متمایز با سایر بازار روزهای تحت پوشش سازمان، این بازار روز با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی احداث می شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: بازار روز گلستان مهرشهر در مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع و سطح اشغال ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ٣ طبقه شامل فضای تجاری، رستوران، تالار، فودکورت، پارکینگ و کافی شاپ احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث بازار روز گلستان مهرشهر بیست و سومین بازار روز تحت پوشش سازمان است که در طول سال های اخیر به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: مجموعه تجاری تفریحی گلستان مهرشهر مجموعه ای از کاربری های مختلف به صورت یک ساختمان ٣ طبقه می باشد که زیرزمین شامل پارکینگ، طبقه همکف شامل ۳۴ غرفه، نیم طبقه همکف شامل دفتر مدیریت و سرویس بهداشتی و بالکن تجاری، طبقه اول شامل هایپرمارکت، طبقه دوم شامل تالار و سالن ورزشی و طبقه سوم شامل رستوران و فودکورت می باشد.

ورمهمدی افزود: جهت رفاه حال شهروندان برای ورود به مجموعه فضایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در قسمت شرق زیرزمیت مجموعه جایگاه ۲۰۸ پارکینگ سرپوشیده اختصاص داده شده است و ۶۰ پارکینک در محوطه عمومی مجموعه جهت حال شهروندان احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: این مجموعه مجهز به ۴ رمپ حرکتی رفت و برگشت و ٧ دستگاه آسانسور نفربر و یک دستگاه آسانسور باربر است که حرکت به سمت طبقات بالاتر مجموعه را میسر می کند.

این مسئول یادآور شد: مجتمع مذکور به صورت مشارکت با سرمایه گذار احداث خواهد شد و پیش بینی می شود تا سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

ورمهمدی ادامه داد: بازار روزهای میوه و تره بار شهرداری در راستای ساماندهی مشاغل می باشند و شهروندان می توانند مایحتاج روزانه خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مراکز تهیه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار