کد خبر: 896744
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
مجری آماده سازی زیر ساخت پروژه های شرکت برق منطقه ای خراسان :
مجری آماده سازی زیر ساخت پروژه های شرکت برق منطقه ای خراسان درخصوص فرایندهای کاری زیر ساخت پروژه ها بیان داشت: آماده سازی طرح ها به صورت سیستماتیک انجام می شود و با اقدامات انجام شده ، اعتبارات و منابع مالی در زمان مقرر جذب می گردد.
مهندس ذاکرعنبرانی در ادامه یکی از علل مهم تاخیر در اجرای پروژه ها را آماده نبودن زیرساخت های عمرانی و اطلاعات لازم مانند: نتایج آزمایشات ژئوتکنیک زمین ومطالعات مکانیک خاک عنوان کرد. مهندس ذاکر عنبرانی افزود: طولانی شدن روند اخذ پروانه احداث ، تملک مسیر دسترسی به پروژه ها، تامین انشعابات آب و برق و مجوز پایان کار موجب تاخیر در شروع عملیات اجرایی پروژه ها می شد که در این راستا و به منظور بهبود فرآیندها فرآیند انتخاب زمین و آماده سازی سایر زیر ساخت ها مورد بازنگری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات یاد شده، زیر ساخت های مورد نیاز برای اجرای پروژه ها قبل از برگزاری مناقصه، به صورت سیستماتیک و توسط این مجری انجام می شود که ضمن تسریع روند اجرای پروژه ها، از صرف هزینه برای پرداخت خسارت به پیمانکار و پرداخت جریمه به سازمانهای مرتبط ، جلوگیری می شود به طوریکه در سال گذشته از پرداخت حدود 10 میلیارد ریال به عنوان خسارت و جرائم  به پیمانکار و سازمانهای مرتبط  جلوگیری شده است.

مهندس ذاکر عنبرانی در پایان اظهار داشت: درحال حاضر تمامی امور مربوط به آماده سازی پروژه ها در این شرکت به صورت سیستماتیک انجام می شود که نحوه انجام امور به صورت شفاف و دسترسی به اطلاعات پروژه ها مدنظر قرار گرفته است.       

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار