کد خبر: 896274
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو باید در افکارش تجدیدنظر کند چرا که با این وضعیت این تیم نمی‌تواند در آسیا مدعی باشد.
فارس: محمود شافعی در خصوص شکست تیم پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: به نظر من پرسپولیس شب گذشته مغرورانه بازی کرد و برانکو همانگونه تیم را داخل زمین فرستاده بود که تیم السد دوست داشت. دو بازیکن کناری پرسپولیس کند و ایستا بودند و این مسئله باعث شد تا بازیکنان السد به خوبی از کناره‌ها روی دروازه پرسپولیس فشار بیاورند و حتی از این راه به گل هم رسیدند. به اعتقاد من پرسپولیس باید تغییر روش بدهد چرا که با این شیوه بازی کردن در ادامه به مشکل خواهد خورد.

وی ادامه داد: ارنج پرسپولیس مقابل السد به همان شیوه‌ای بود که مقابل نسف قارشی بازی کرد. با این ارنج پرسپولیس نمی‌تواند در ادامه راه به نتیجه برسد. ما شب گذشته دو هافبک دفاعی داشتیم که اصلاً کار تخریبی انجام ندادند و این موضوع باعث شد تا فضا برای بازی‌سازان السد باز شود و صاحب موقعیت‌های گل هم شدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه ترکیب این تیم به نوعی مشخص است و حریفان می‌توانند آن را پیش‌بینی کنند، گفت: یکسر قضیه همین است که بازیکنان می‌دانند فیکس هستند و به همین دلیل آن فشاری که باید، به خودشان وارد نمی‌کنند. وقتی بازیکنی می‌داند تحت هر شرایطی درون زمین است آن فشار همیشگی را به خود نمی‌آورد. این مسئله تیم را دچار چالش خواهد کرد. به نظر من برانکو باید نسبت به سایر بازیکنان هم نگاه مثبتی داشته باشد. شب گذشته دیدیم که سیامک نعمتی در چهار دقیقه خیلی بهتر از منشا بازی کرد و حتی گل هم زد و تحرک زیادی در زمین داشت. برانکو باید در ترکیبش تجدیدنظر کند.

شافعی خاطرنشان کرد: پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم است و این مسئله به تیم آسیب می‌زند. برانکو باید از داشته‌هایش به خوبی استفاده کند.کاملاً‌ مشخص شده که برانکو با مسلمان دچار مشکل است یا اینکه آمادگی بدنی رسن کافی نیست و این در حالی است که او کاپیتان تیم ملی عراق است و انتظارات بیشتری از این بازیکن می‌رود. به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی دچار افت هستند و این مسئله در ادامه لیگ هم به آنها ضربه خواهد زد. پرسپولیس با این وضعیت نمی‌تواند در آسیا یک تیم مدعی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آینده این باشگاه را چطور می‌بینید، گفت: برانکو باید از داشته‌هایش خوب استفاده کند و سطح کیفی بازیکنان را بالا ببرد. من برای برانکو احترام زیادی قائلم اما فکر می‌کنم فشار تمرینات این تیم کم بوده و از بعد از بازی با نسف قارشی این تیم تمرینات کافی نداشته است. این مسئله از نظر فنی به پرسپولیس ضربه خواهد زد. برانکو باید با دست‌یارانش جلسه فنی برگزار کند و در برخی از تصمیمات خود تجدیدنظر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار