کد خبر: 896128
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
وای به وقتی که بگندد نمک
خانم عضوشورای شهر تهران مراقب گربه هایش باشد که مبادا آب در دل او تکان نخورد ؛دیگرعضو صاحب نام ومتمکن نگران اسب هایش نباشد که ستوربان به موقع علوفه آنها را دراسطبل چند ده میلیاردیش داده است ومواظب باشد اسب های چند صد میلیونیش سرما نخورند؟! وآن یکی دیگر دنبال ساخت و سازهای معماری با فرهنگ فراماسونی از تاج شاهنشاهی گرفته تا ترویج نماهای شیطان پرستی درنمادهای فرهنگ گاو بازی در شهرهای کوچک و بزرگ که مثل خوک در حال زائیش است

مدیران شهری در شورای شهر آداب شهرسازی و شهر داری رااز شهید عزیز باکری بیاموزند  وبا سر مایه شهری بازی نکنند.

بعضی به بهانه ی آزادی با سگ دم خور و با گربه هم آغوش نشوند و از آنها فرهنگ سگ بازی و گربه بازی را ترویج نکنند.

در آزادی غربی و رویکرد غرب گراها با گربه دم خور شدن و سگ را در آغوش کشیدن و با خوک  والاغ در آپارتمان زندگی کردن

جزء حقوق بشری فرهنگ غربی است .

ای رنگ باختگان بخاطر داشته باشیم ،اینجا ایران است ، مهد و دیار پهلوانان و نام آورانی مثل پوریا های ولی و تختی ها، اینجا ایران است، سرزمین دانشمندان درعرصه های مختلف مانندابن سینا ها ؛زکریای رازی ها؛ جابربن حیان ها و مقدس اردبیلی و بروجردیها ؛ اینجا ایران است  سرزمین کهن شعرای نامی جهان مثل فردوسی ؛حافظ ؛سعدی صائب و... اینجا ایران است محل رشادت  وشهات شهدای عزیز جسور و نترس؛ خرازی ها ؛ همت ها ؛ باکری ها ،حججی ها و.. اینجا ایران است شهرامام رضا (ع) اینجا ایران است محل علمای بزرگ جهان اسلام امام خمینی ؛امام خامنه ای و..و اینجا ایران است قدمگاه ولی خدا امام عصرحضرت بقیه الله(عج) روحی له مقدم الفداء.

پس بدانید اینجا ایران است ؛ فرهنگ ما را با هوچی گری و آشفته بازار دستاورد پروژه نفوذبه فرهنگ گاو بازی مبدل نکنید .

آگاه باشیداز پیاده نظام های اغتشاشگر و فتنه گران فتنه ۷۸ و ۸۸ و... دلخوش نباشید؛ چرا که ملت ما حماسه ساز خلق ۹ دی و شکوه تماشای ۲۲ بهمن ۹۶ در آستانه ی ۴۰ سالگی است .

هرچند که چهل سال است لیبرال های غرب گرا با نفوذ خود در بدنه ی نظام اسلامی رخنه کرده اند و با عملکرد خود در غالب کردن فرهنگ حیوان بازی هستند ودست از نیت پلید براندازی نظام بر نمی دارند.

البته مردم  باید بدانند و فرهنگ مطالبه گری را از مجلس محترم و نمایندگان مجلس مطالبه کنند که چه افرادی را به عنوان هئیت نظارت انتخاب کردند .

هئیت نظارتی ها  هم کلاه شان را بالاتر بگذارند تا با ورود خانم های گربه باز به شوراها نمای پروژه نفوذ در گزینش مهره های خود فروخته فرهنگی دیگرانگشت تاسف گاز نگیرند.

مدعیان قانون گذاری بعظا خود خاطیان قانون هستند!  واز مجرای قانون مطابق با قانون اساسی کشور عزل ونصب افراد داوطلب را مورد بررسی قرار ندادند و با لابیگری موجب ریزش خیلی از نیروهای انقلابی شدند

اما گربه بازهای قهار وبزک کرده های غرب گرا را با نهایت صلابت همیاری و همکاری نموده تا هم افزای حلقه های مفقودی زنجیر اتصال پروژه ی نفوذ تکمیل گردد و شهر اسلامی آباد که نه بلکه کشور اسلامی با هنجار شکنی غرب گراها رو به ویرانی نهاده و دشمنان قرآن و اسلام با سرمایه اسلام به اسلام حمله ور و اورا از درون تخریب نمایند.

پیروان و اصحاب گاو بازها و گربه بازها بدانند که هوای کلان شهرهای ما آلوده نیست مدیریت شهری ما به دنبال آب و نان سالم و عمران و آبادانی تمام عیار در شهرهای کشور اسلامی است .

فضا بسیار مطلوب و بوی خدا از در دیوار شهرها می بارد بودجه ی حیف و میل نمی شود و روابط بازی اصلا در کار نیست امور فرعی در اولویت قرار نگرفته و فرهنگ لا اوبالیگری به هیچ وجه ترویج نمی شود .

«کودکی به خاطر طعامی قلیل در سطل زباله به دنبال غذا نمی گردد»  دیگر کودکی بر سر چهار راه مدیریت شهری کاسه گدایش ترک بر نمی دارد ،آن دخترک گل فروش وآن پسرک نابینای ویالون زن در سرمای زمستان کبود نخواهند شد؛ دیگرآن دبستان ؛بخاری نفتی اش بچهایش را به آتش نمی کشد مردم داغدیده زلزله زده غرب در کمال رفاه وآسایش روزگار را طی می کنند ودیگرتراکم غیر مجازی فروخته نمی شود و دالان هیچ مدیریت شهری به بنگاه معاملاتی تبدیل نمی شود وو.

همه چیز به روال خوشی با ضوابط معمار مهندسی اسلامی به پیش می رود ودر حق هیچ ضعیف مظلومی در خانه ی کوچکش ستمی روا نمی شود .

مدیریت شهری فرهنگ گاو بازی مراقب گربه هایش باشد که مبادا آب در دل او تکان نخوردخوراک اسب هایش به موقع داده می شود و میلیون ها پول هزینه اسطبل داری اسب هایشان  پرداخت می شودساخت و سازها  ی معماری فرهنگ فرماسونی از تاج شاهنشاهی گرفته تا ترویج نماهای شیطان پرستی درنمادهای فرهنگ گاو بازی در شهرهای کوچک و بزرگ مثل کوساله در حال زائیش است .

 «وای به روزی که بگندد نمک»

شهرمن وتو در امن و امان است راحت بخواب ای گربه ی ناز من وقت نمایش گاو بازی فرداست....

سید محمد صادق فاطمی  منش کارشناس فقه و اصول

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر