کد خبر: 895836
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
اسکات مک تامینای

مایکل کریک در ماه‌های اخر دوران فوتبالش جانشین خود در منچستریونایتد را مشخص کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، قرارداد مایکل کریک با منچستریونایتد در تابستان به پایان می‌رسد و طبق گفته‌های این بازیکن و باشگاه منچستریونایتد او بعد از اتمام قراردادش به عنوان مربی به کادر مربیگری منچستریونایتد اضافه می‌شود. در حالی که یوناتید در تلاش است تا جانشین این بازیکن را پیدا کند، مایکل کریک معتقد است اسکات مک تامینای می‌تواند جانشین او در منچستریونایتد باشد.

مایکل کریک ۱۲ سال در منچستریونایت دبازی کرد و با این تیم افتخارات زیادی به دست آورد و در نهایت در تابستان کفش‌هایش را خواهد آویخت.

کریک با تمجید از مک تامینای گفت: پیشرفت مک تامینای در تیم فوق العاده بوده است. او اغلب در تمرینات است و سعی می‌کند روز به روز بهتر شود. مک تامینای در یک سال اخیر خیلی بهتر شده و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و به همین خاطر من او را بهترین گزینه برای جانشینی خودم در یونایتد می‌دانم. او بسیار سریع و در عین حال قدرتمند است و مهارت توپ بالایی دارد و مطمئن هستم در آینده تبدیل به بازیکن بزرگی خواهد شد. او بازیکنی است که خیلی دوست دارد یاد بگیرد و پیشرفت کند و این برای بازیکنان جوان بسیار ارزشمند است که هیچ‌وقت خسته نشود. من خیلی دوست دارم بله بازیکنان جوان از جمله او چیز یاد بدهم و او را در سطح بالایی ببینم.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مورینیو عنوان کرده است که تیمش در تابستان یک هافبک مرکزی به جای کریک خریداری خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار