کد خبر: 895729
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
رئیس بازررسی پلیس تهران گفت: به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۹۷ در سی دقیقه رسیدگی می‌شود.
میزان: رئیس بازررسی پلیس تهران گفت: به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۹۷ در سی دقیقه رسیدگی می‌شود.

سردار سید جعفر حسینی در مورد فعالیت مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ تهران گفت: در حال حاضر ۹ پایگاه فوریتی ۱۹۷ پلیس تهران در نقاط مختلف شهر، به صورت آنلاین پس از تماس تلفنی مردم به خواسته‌های آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیرو‌های ۱۹۷ در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل حاضر و نسبت به ثبت درخواست شهروندان و رسیدگی آنی اقدام کرده و در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد، درخواست شهروندان را به یگان مربوطه ارجاع می‌دهد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، تاکید کرد: ۸۰ درصد تماس‌های مردمی پس از حضور ماموران ۱۹۷ منجر به صلح و سازش شده و ۲۰ درصد به یگان تخصصی برای بررسی بیشتر ارجاع می‌شود.

به گفته حسینی متاسفانه برخی شهروندان به اشتباه فکر می‌کنند اگر ابلاغ قضایی یا پرونده ان‌ها به دادسرا ارسال نمی‌شود باید با ۱۹۷ تماس گرفته و شکایت خود از کلانتری یا مامور پلیس را ثبت کنند. برخی پرونده‌ها نیاز به حکم قضایی داشته یا برای تحقیقات به کلانتری ارسال شده و نیاز به بررسی و زمان بیشتر دارد. در هر صورت بازهم پلیس به این خواسته‌ها رسیدگی می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار