کد خبر: 895068
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زني آغاز عملیات اجرایی آزادراه آمل به کمربندی ساری، آمل به رشت در این شهرستان خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه آزادراه کمربندی ساری به آمل و آمل به رشت مصوب مجلس شده و در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است، گفت: این پروژه بزودی کلنگ آن در شهرستان آمل زده می‌شود.

وي در مراسم افتتاح پنج پروژه شهری شهرداری آمل با بیان اینکه در بخش امام‌زاده عبدالله (ع) آمل پروژه‌های مهمی نظیر سد هراز، چهاربانده محور هراز در دست اجرا است، افزود: هیچ شهری در استان مثل آمل نیست که خدمات شهری مناسب و خوبی به شهروندان ارائه می‌دهد.

یوسفیان‌ملا همچنين از آغاز پروژه عملیات ساخت چهاربانده محور ولیسده به کلوده خبر داد و گفت: کلنگ این محور طي روزهاي گذشته بر زمین زده شد و دو محور دیگر آمل به سرخرود و رودبار به هرازپی در ردیف بودجه قرار گرفته و بزودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ساخت فرودگاه زمین گاودشت پروژه در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است، عنوان کرد: این پروژه در مجلس تصویب شده و در هر زمانی دستور کلنگ‌زنی داده شود اجرایی می‌شود.

رئیس شورای شهر آمل هم با اشاره به افتتاح پروژه هاي اين شهر گفت: علاوه بر این پروژه‌ها، در سال 97 طرح‌های عمرانی دیگری از سوی شورای شهر مصوب شده است.

غلامحسین شفیع زاده افزود: اولویت برنامه در سال آینده بازگشایی ولایت جنوبی است که تاکنون 55 تملک خریداری شد.

وي با اعلام اینکه در اجرای ساخت فرهنگسرا برای سال 97 حدود سه فرهنگسرا برنامه‌ریزی شده که بالغ بر سه میلیارد تومان مکان خریداری شده است، افزود: در زمینه بسترسازی رودخانه هراز نیز به مشاورین امر واگذار شده و احداث مجتمع فرهنگی و تفریحی انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر آمل با بیان اینکه ساخت کشتارگاه صنعتی در زمینی به مساحت 3.5 هکتار واقع در امامزاده عبدالله بر زمین زده می‌شود، عنوان کرد: مجوز آن از سوی اداره کل دامپزشکی مازندران در دست اقدام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار