کد خبر: 892638
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مدیرکل راه و شهرسازی:
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ساکنان محله های حاشیه ای و دارای بافت فرسوده بدون سند شهر بندرعباس به مناسبت دهه فجر سند مالکیت دریافت می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ساکنان محله های حاشیه ای و دارای بافت فرسوده بدون سند شهر بندرعباس به مناسبت دهه فجر سند مالکیت دریافت می کنند.

غلامحسین شیری افزود: این برنامه شامل بافت های فرسوده، بافت های ناکارآمد شهری شامل محله های چاهستانی ها، شهرک توحید، 2هزار که قبل از 84 منازل خود را بر روی ملک های دولتی بنا کرده و بلاتکلیف اند را شامل می شود.
وی ادامه داد: این برنامه 3 هزار خانوار در محله چاهستانی ها، یک هزار خانوار در شهرک توحید و چند هزار خانوار در محله دوهزار و نقاط دیگر شهری بندرعباس را در بر می گیرد.
وی اضافه کرد: ساکنان این مناطق در حال حاضر به دلیل نداشتن سند مالکیت قادر به تعمیر و مقاوم سازی بناهای خود که در معرض تخریب بر اثر وقوع ناگهانی زلزله هستند، نیستند.
بنا به اظهار شیری، ازاین پس اجازه حاشیه نشینی داده نمی شود و یگان حفاظت از ایجاد چنین نقاطی جلوگیری می کند.
وی اشاره کرد: همه محله های دارای بافت نامناسب و فرسوده نقشه برداری و خیان ها و کوچه های برای احداث مشخص شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد: واگذاری سند بر اساس طرح های آماده سازی محیطی این بافت ها انجام می شود.
وی گفت: بطور مثال کسی که منزلش در بلوار 24 متری قرار گرفته بهای آنرا دریافت می کند و فردی که تنها 20 متر از 100 متر خانه اش در طرح خیابان کشی قرار گرفته و ملک وی مرغوب بوده فقط سند دریافت می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر