کد خبر: 892311
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح تقاطع غیرهمسطح محور خمین-محلات در نیمه اول سال آینده خبر داد.

احمد مرزبان افزود: تکمیل پروژه محور خمین به محلات ظرفیت مطلوبی در حوزه راه های ارتباطی و حمل و نقل جاده ای شهرستان خمین فراهم می کند که با پیگیری های انجام شده تلاش داریم تکمیل این پروژه تسریع شود.

اين مسئول ادامه داد: همچنین برای پروژه میدان محور خمین به گلپایگان، سه طرح به شورای ترافیک استان پیشنهاد شده که پس از بررسی کارشناسی وانتخاب گزینه مطلوب تر، عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: کوچک کردن میدان محور خمین به گلپایگان، عریض کردن ورودی میدان که نیاز به آزادسازی زمین ها دارد و احداث پل روگذر را سه طرح پیشنهادی به شورای ترافیک استان برای اجرای پروژه ایجاد میدان در محور خمین به گلپایگان برشمرد.

سید مهدی ساداتی، فرماندار شهرستان خمین نیز در این خصوص گفت: پیگیری های بسیاری برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح خمین به محلات انجام و ظرفیت های شهرستانی و منابع مالی این پروژه نیز تامین و به کار گرفته شده و در صدديم با انجام اقدامات موثر اجراي اين پروژه را تسريع کنيم

وی بیان کرد: لازم است با همکاری و مساعدت دستگاه های مربوطه عملیات اجرایی این پروژه با سرعت بیشتری انجام پذیرد تا به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار