کد خبر: 891683
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
شهردار کلانشهر اراک از افتتاح پارک بانوان این شهر تا پایان سال جاری و همچنین اختصاص دو فرهنگسرا به بانوان در اراک خبر داد.

داود تاجران گفت: شهرداری در کنار امور عمرانی نسبت به مسایل فرهنگی به ویژه در حوزه بانوان توجه دارد، از همین رو تا پایان سال جاری پارک بانوان اراک به بهره برداری می رسد و دو فرهنگسرا ویژه بانوان در اختیار این قشر از شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهر اراک، شهرصنعتی، دانشگاهی و کارگری به شمار می رود و نسبت به شهرهای دیگر کشور فعالیت زنان در حوه های مختلف بیشتر به چشم می خورد.

تاجران بیان داشت: اراک مهد بزرگان و علما و دانشمندان است و چه در گذشته و چه حال مفاخر زیادی در دامن خویش پرورانده و این روند در دوران معاصر هم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امکانات شهرداری به دلیل طبیعت ذاتی کاری نسبت به سایر ارگان ها و ادارات بیشتر است، باید بتوانیم از این امکانات در جهت پاسخگویی به مطالبات شهروندان و توسعه شهری بهره بگیریم.

تاجران تصریح کرد: برای استفاده صحیح از این پتانسیل ها خیلی پارامترها باید مد نظر قرار گیرد، ازجمله مهمترین آنها، این است که شهردار و کسانی که در کنار وی قرار دارند، از تنگ نظری بپرهیزند چراکه تنگ نظری آفت توسعه و پیشرفت به شمار می رود.

شهردار اراک خاطر نشان کرد: این نوید را می دهم که در آینده ای نه چندان دور، شهر اراک به یک شهر نمونه تبدیل شود و با انسجامی که در سیستم مدیریتی استان وجود دارد، این مهم اتفاق می افتد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار