کد خبر: 891373
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد : یک سوم مدارس استان یا تخریبی‌اند یا نیاز به بازسازی و استحکام بخشی دارند.

محمدجواد احمدی گفت: امروزه قرن سازمان‌های مجازی، قرن هوشمندی و مبتنی بر یادگیری و هم‌آموزی است که نشان ‌از انسان‌های متحرک و کنجکاو دارد و در این دوران تصمیم‌گیری و حرکت درست سخت است.

وی با اشاره به آمار دانش آموزان استان اصفهان گفت: در حال حاضر 850 هزار دانش آموز ، 51 هزار معلم شاغل و 30 هزار معلم بازنشسته، 41 ناحیه و منطقه و بیش از 5 هزار مدرسه در استان وجود دارد و چند مدرسه زیر 5 نفر اداره می‌شوند که نشانگر عدالت آموزشی است.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: با وجود کمک‌های خیران یک ‌سوم‌ مدارس یا تخریبی‌اند یا نیاز به بازسازی و استحکام بخشی دارند.

احمدی خاطر نشان کرد: استقرار پایه دوازدهم امسال عملیاتی می‌شود وبدین ترتیب رشد تدریجی دانش ‌آموز در دوره اول و دوم ابتدایی آغاز شده و با استقرار پایه دوازدهم، پیش دانشگاهی با 24 ساعت کلاس در آخر هفته جای خود را به 35 ساعت درس می‌دهد.

وی با بیان اینکه جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش و پرداخت حقوق معلمان است اذعان نمود :یک دیگر ازمشکلات استان و شوراهای آموزش و پرورش این است که در سال آینده باید به صورت جامع این موارد را رصد و بررسی کنند و همگان را در جریان روال کار قرار دهند تا ساماندهی نسبی صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار