کد خبر: 891362
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای هفتمین مرحله از طرح رعد از سوی کلانتری‌های شهر تهران گفت: در این طرح ۴۳ باند سرقت متلاشی شد.
فارس: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای هفتمین مرحله از طرح رعد از سوی کلانتری‌های شهر تهران گفت: در این طرح ۴۳ باند سرقت متلاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد ۷ به تشریح جزییات آن پرداخت و گفت: هفتمین مرحله از طرح رعد با تلاش همکارانم در سرکلانتری و کلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت و با هماهنگی از سوی مقام قضایی، طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به انهدام ۴۳ باند سرقت و دستگیری ۴۰۳ سارق در این طرح گفت: انهدام ۱۹ باند سرقت لوازم داخلی خودرو، چهار باند سارق خودرو، ۱۳ باند سرقت از منزل و هفت باند سرقت از اماکن خصوصی متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: در این طرح ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۲۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر کشف که حدود ۹۰ کیلوگرم این مواد کشف‌شده از محل تخلیه بار صیفیجات کشف و ضبط شده است.

رحیمی همچنین با اشاره به کشف ۱۲۰ دستگاه خودروی مسروقه در این طرح، گفت: کشف ۵۳ دستگاه موتورسیکلت، ۳۰ دستگاه دوچرخه مسروقه و کشف ۲۱ سلاح سرد از دیگر دستاورد‌های این طرح است.

وی، به کشف ۳۶ هزار حلقه لوح فشرده غیرمجاز در این طرح اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه که در این طرح کشف شده‌اند، بالغ‌بر هشت میلیارد تومان و ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه به ارزش شش میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: بیشترین اموال مکشوفه شامل ماشین لباس‌شویی، انواع آمپول‌ها و دارو‌های غیرمجاز بدن‌سازی، مواد محترقه و مانیتور بوده است.

رحیمی به تأثیرات مثبت اجرای طرح‌های رعد در پیشگیری از جرم اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها میزان وقوع جرم پنج درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در طرح مذکور ۹۵۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری شده‌اند، بیان داشت: باور ما این است که باید در عرصه مبارزه با مواد مخدر هم با عرضه و هم تقاضا به‌صورت همزمان مبارزه شود چراکه در غیر این صورت تلاش پلیس بی‌فایده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر این مسأله که پلیس از مقابله با توزیع مواد مخدر خسته نشده و باقدرت به تلاش خود ادامه می‌دهد، عنوان داشت: دستگیری و جمع‌آوری معتادان متجاهر تاکنون ۸۰۰ درصد افزایش داشته است که گشت‌های ضربت پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز تأکیدی برای مدعا است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار