کد خبر: 890827
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
جاده اراک - فرمهین تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل می شود و دستگاه های اجرایی متولی باید تمامی ظرفیت و منابع مالی خود را در راستای تکمیل این طرح به کار بگیرند.

سید علی آقا زاده استاندار مرکزی در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان فراهان در فرمهین با اعلام خبر فوق گفت: بیش از 10 سال از آغاز عملیات اجرایی این طرح می گذرد و همچنان بخش قابل توجهی از آن به حال خود رها شده است.

وی ادامه داد: اینکه بخشی از جاده اراک - فراهان چهار بانده و بخش دیگر یک بانده است نه تنها امنیت در تردد را تضمین نمی کند بلکه خطر جدی به خصوص برای رانندگان ناآشنا دارد، بنابراین همه منابع مالی استان باید برای تکمیل این طرح هدایتگری شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: 200 میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر دولت یازدهم به استان مرکزی برای تکمیل این طرح بود که از این اعتبار تنها 72 میلیارد ریال تخصیص یافته است و باید برای جذب بقیه آن کوشش مضاعفی شود.
وی گفت: عملیات اجرایی 11 کیلومتر از 45 کیلومتر جاده اراک - فرمهین باقی مانده که با جذب این اعتبار می توان آن را تکمیل کرد و در صورتی جذب نشدن اعتبار مصوبه سفر هیات دولت، دستگاه های متولی باید با همکاری استانداری مرکزی از بخش های مختلف مالی و اعتباری خود، هزینه تکمیل آن را تامین کنند.
آقازاده اظهار کرد: استان مرکزی به دلیل استقرار در محدوده جغرافیایی مرکز کشور موقعیت مطلوبی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد و دستگاه های اجرایی در نقاط مختلف استان باید با ارائه خدمات و مشوق های چشمگیر در راستای جذب متقاضیان تولید و کارآفرینان بکوشند.
وی افزود: جذب سرمایه گذار در بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری فصل جدانشدنی توسعه اقتصادی است که نقاط مختلف استان مرکزی از هر سه امتیاز برخوردار است بنابراین مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این مهم را باید از اولویت های کار خود بدانند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار