کد خبر: 890540
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به وضعيت اين نيرو در حراست از آب‌هاي ايران در خليج فارس تأكيد كرد: توانمندي ما در حوزه‌هاي مختلف از جمله موشكي و پهپادي از خليج فارس تا تنگه هرمز و حتي فراتر از درياي عمان را دربر مي‌گيرد.
به گزارش فارس، دريادار فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به عملكرد رزمندگان اين نيرو در جريان بازداشت متجاوزان امريكايي در خليج فارس اظهار داشت: اصلي‌ترين پيامي كه واجب است همه به آن باور و توجه داشته باشند، اين است كه خداوند متعال همواره به وعده خود عمل مي‌كند و تخلفي در وعده خدا نيست كه فرمود: «ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم» اگر خداوند را ياري كنيد، شما را ياري مي‌كند. 
فرمانده نيروي دريايي سپاه درباره واكنش امريكايي‌ها و تلاش آنها براي آزادسازي ملوانان دستگير شده در آن مقطع نيز گفت: واكنش باطل در برابر حق هميشه تمكين و تسليم و ذلت است و واكنش شيطان بزرگ - امريكا- اين بار هم مثل دفعات بي‌شمار پس از پيروزي انقلاب اسلامي تا كنون، تسليم، تمكين، ذلت و خواهش و همه اقدامات نظامي و ديپلماتيك آنها مؤيد اين اصل بود.  فدوي درخصوص ديدار با حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب نيز كه پس از اين ماجرا صورت گرفت، يادآور شد: فرمانده معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) همه پاسداران انقلاب اسلامي در نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را خاصه آنهايي كه مستقيم در اين ماجرا بودند، مورد لطف قرار داده و فرمودند: «بالاخره بچه‌ها شجاعت به خرج دادند، فقط هم شجاعت نبود؛ شجاعت همراه با ايمان و همراه با درك بهنگام، يعني در وقت عمل كردن. خيلي از كارهاي ما انجام مي‌گيرد منتها نه در وقت خودش. وقتي يك كاري تأخير افتاد، آن وقت ديگر فايده‌اي ندارد. شما به لحظه عمل كرديد، كارتان بسيار عالي بود، كارتان بسيار جالب بود و درست در وقت خودش هم اين كار صورت گرفت. »
وي همچنين در پاسخ به سؤالي درخصوص مهم‌ترين تهديد اين روزهاي ايران در خليج فارس تأكيد كرد: ما به حول و قوه الهي در خليج فارس، تنگه هرمز، درياي عمان و هر دريايي كه پاسداري از انقلاب اسلامي ايجاب كند، خيلي مقتدرتر از قبل و از زمان دستگيري تفنگداران شيطان بزرگ - امريكا- در حال انجام تكليف هستيم و اين اقتدار را بيش از همه دشمن اصلي ما - امريكا- مي‌داند؛‌ با توان شناوري مقتدر و پرتوان و بي‌انتها، با توان موشكي ساحل به دريا كه تمام پهنه خليج فارس و تنگه هرمز و درياي عمان و فراتر از آن را در برگرفته، با توان تكاوران ويژه دريايي، با توان هوادرياي متفاوت و پرقدرت و با توان پهپاد جوان، مبتكر و پيشروي نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه با مجموعه توان‌هاي مكمل و پشتيبان، همواره ياري مي‌شوند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار