کد خبر: 890366
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
با توجه به شکنندگی و آسیب پذیری بافت های فرسوده کرج در زمان حوادث غیر مترقبه، راه اندازی دفاتر تسهیل گری در این بافت ها در دستور کاری قرار گرفته است.

شهردار کرج به اعلام اين خبر گفت : بر اين اساس مدیران مناطق شهرداری کرج موظف به راه اندازی دفاتر تسهیل گری احیای بافت های فرسوده، به منظور رفع نیاز مالکان و ساکنان این بافت ها برای مراجعه به شهرداری هستند.

اصغر نصیری با تاکید بر اینکه جذب و تشویق سرمایه گذاران برای ورود به طرح های شهری آغاز شده است، افزود: گام های مثبتی در این خصوص برداشته شده است که دعوت از 20 نفر از سرمایه گذاران و تشویق و ترغیب آنان برای مشارکت در اجرای طرح های مدیریت شهری طی ماه گذشته، بخشی از این اقدامات می باشد.

شهردار کرج ، با بیان اینکه مقرر شده است پس از برگزاری جلسات مشترک با تعدادی از آنان، پروژه های قطعی قابل مشارکت را به سازندگان و سرمایه گذاران ارائه دهیم.

این مسئول، از جمله طرح های قابل اجرا توسط سرمایه گذاران را احیای بافت های فرسوده عنوان کرد و گفت: در عین حال مشارکت گرفتن از بخش خصوصی و سرمایه گذاران بدون توجیه و مشارکت مالکین و ساکنان بافت های فرسوده ممکن نیست.

شهردارکرج به تلاش های مجموعه شهرداری کرج برای تشویق مالکان و ساکنان بافت های فرسوده اشاره کرد و افزود: در پی گفت وگوهای رودررو با شهروندان، حضور در مساجد، برگزاری ملاقات های عمومی و امور مشابه، تلاش کردیم مردم و ساکنان بافت های فرسوده را نسبت به اهمیت بازسازی این املاک توجیه و دلگرم کنیم.

نصیری ادامه داد: به رغم همه این اقدامات، با توجه به اینکه ساکنان این بافت ها دارای سند مالکیت نیستند از ورود به شهرداری و پیگیری امور خود نگرانی هایی دارند که باید برای رفع این دغدغه، امکانات و تسهیلات مورد نیاز را فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار