کد خبر: 890359
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
نماینده دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مبادی و مقاصد تبریز ۲۰۱۸ مشخص نشده است، گفت: وقتی می‌خواهیم جذب گردشگری داشته باشیم باید اشتراکاتی با گردشگران ایجاد شود که این امر هم وظیفه بخش دولتی و هم خصوصی است.

علی محمودی با بیان اینکه گردشگری یک موضوع پیچیده‌ است که باید پارامترهای مخصوصی را رعایت کند، افزود: برای نمونه در تورگردانی‌ها پارامترهایی دخیل هستند که یکی از این نمونه‌ها این است که برای تبریز ۲۰۱۸ بخش خصوصی و دولتی، نقطه هدفی برای کشور مبدأ و مقصد مشخص نکرده است.


وي تصریح کرد: وقتی می‌خواهیم جذب گردشگری داشته باشیم، باید اشتراکاتی با گردشگران ایجاد شود که این امر هم وظیفه بخش دولتی و هم خصوصی است.

محمودي ادامه داد: در بخش دولتی ایجاد اشتراکات با کشور مبدأ و مقصد برای جذب گردشگر رسانه‌ها پای کار آمده و بستر معرفی شهر مقصد را فراهم کنند.

اين مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ما نیاز است روی مبادی و مقاصد برای ورود گردشگر در تبریز کار شود و همه صنوف در این خصوص پای کار بیایند.

محمودی خاطرنشان کرد: ما در زمینه حمل و نقل نیز مشکلاتی داریم زیرا فقط دو پرواز هامبورگ و استانبول در تبریز وجود دارد و سوال اینجاست که برای انتقال گردشگران از شهرهای دیگر و کشورهای دیگر چه باید کرد؟

وی با تاکید به اینکه زیرساخت‌های ما آماده و کامل نیست، گفت: اگر به برخی مصوبات تزریق دولتی شود مشکلات حل می‌شود، زیرا دولت تلاش می‌کند ولی مصوباتی وجود دارد که هنوز منجر به نتیجه نشده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار