کد خبر: 890354
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
نماینده‌ مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بيان اين‌كه بنیاد بركت تاکنون برای اجرای بيش از 27 طرح متنوع در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌‌ استان زنجان سرمایه‌گذاری مناسبي را طي اين سال‌ها انجام داده است،‌ گفت: اين طرح‌ها با توجه به ايجاد اشتغال و رونق توليد، توانسته سهم به‌سزايي در كاهش بيكاري و اميد به زندگي در مردم ايجاد كند.

علی وقف‌چی اظهار کرد: بنیاد برکت با تمام وجود در حال تلاش و فعالیت شبانه‌روزی است و این خدمات بی‌منت برای مردم مناطق محروم کشور کاملاً محسوس است.

وی با تأکید بر این‌که بنیاد برکت برای مشارکت اقتصادی و اشتغال‌زایی روش‌های بسیار خوبی را در پیش گرفته است، گفت: با برنامه‌های انقلابی و جهادی این بنیاد، مردم خود را برای رونق و آبادانی کشور آماده می‌کنند.

وی با بيان این‌که امیدواریم مؤسسات مالی و بانک‌ها نیز با تبعیت از روش بنیاد برکت، به مردم برای ایجاد اشتغال کمک کنند، بیان داشت: برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روش فوق‌العاده‌ای برای کمک به مردم، رفاه و آبادانی ایران اسلامی است و مردم هم به خوبی ارزش این بنیاد و تلاش‌هایی را که برای توسعه کشور انجام می شود، درک می‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره این‌که اقدامات و برنامه‌های خوب و مناسبی در استان‌ها از سوی این بنیاد در جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و علمی کشور به‌خصوص در مناطق محروم انجام گرفته شده است، تصریح کرد: قدم‌هایی که این بنیاد در راستای فرامین مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام می‌دهد، بدون شک تأثیرات فراوانی در آبادانی و پیشرفت کشور داشته است.

وقف‌چی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه‌ بنیاد برکت، برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این نهاد آماده‌ی هر گونه یاری و مساعدت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار