کد خبر: 889922
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
گمرک آزادلوی گرمی از چند مدت پیش غیرفعال بود اما با پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام شده است فعالیت خود را مجدداً آغاز می‌کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس با اعلام اين خبر گفت: شهرستان گرمی از مناطق محروم در کشور به شمار می‌رود که در راستای توسعه منطقه باید واحدهای تولیدی و صنعتی با حمایت مسئولان در این شهرستان راه‌اندازی شود.

میرحمایت میرزاده ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزا و واحدهای تولیدی و صنعتی را راهکار رفع محرومیت در شهرستان گرمی برشمرد و افزود: گمرک آزادلوی گرمی می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه شهرستان به‌شمار رود که متاسفانه از چند مدت پیش این گمرک غیرفعال بود اما با پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام شده است فعالیت خود را مجدداً آغاز می‌کند.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی برای توسعه شهرستان تصریح کرد: افرادی در گذشته در زمینه حذف گمرک آزادلو، گردنه لنگان و برخی پروژه‌ها و طرح‌ها در شهرستان فعالیت می‌کردند که انتظار می‌رود دستگاه قضایی این افراد را شناسایی کرده و اقدامات جدی و قانونی با آنها انجام دهد.

میرزاده گفت: با راه‌اندازی این طرح‌ها می‌توانیم زمینه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر را در شهرستان فراهم آوریم چراکه این پروژه از مطالبات مهم و اصلی مردم منطقه نیز به شمار می رود که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار