کد خبر: 889758
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خبرداد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ابتدای بهمن ماه سال جاری در هسته مرکزی این کلانشهر اجرا می شود، گفت:نظارت بر این طرح با سیستم های هوشمند و مکانیزه صورت می گیرد.

احمد افضلی در نشست خبری اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیته کارشناسی شورای ترافیک استان البرز از اول بهمن ماه سال 96 در کرج از ساعت 17 تا 21 تردد خودروها به صورت زوج و فرد کنترل خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: از جمله اهداف اجرای این طرح، کاهش میزان آلودگی هوا در هسته مرکزی شهر، تردد روان و کاستن از مشکلات ترافیکی است که انتظار می رود با همکاری مطلوب شهروندان شاهد نتایج مثبت طرح زوج و فرد در این کلانشهر باشیم.

افضلی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح و زوج و فرد در کرج از شهروندان خواسته می شود از ورود خودروهای غیرمجاز در محدوده طرح طی بازه زمانی اعلام‌شده خودداری کنند؛ چرا که با خودروهایی که به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح می‌شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: انجام طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کرج علاوه بر کاهش آلودگی هوا و صوتی، مدیریت ترافیک، ارتقای ایمنی و انضباط در عبور و مرور، کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی، حفظ حقوق شهروندی را به دنبال دارد.

طرح زوج و فرد برای سومین بار است که در کرج اجرا می شود ضمن آنکه امسال مدت اجرای این طرح یک ماه بیشتر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار