کد خبر: 889326
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز خبرداد
معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز اعلام کرد که برای ترغیب سرمایه گذاران ، تسهیلات ویژه ای در این منطقه پیش بینی شده است.
محمد باقر علیخانی  درهمایش علمی-آموزشی ارتقاء کیفی تولید کنندگان حوزهICT در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: پتانسیل های موجود در منطقه ویژه پیام به ویژه اینکه مسئولیت منطقه ویژه اقتصادی پیام با وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات است، زمینه حضور و فعالیت شرکت های ICT و دانش بنیان در این منطقه فراهم کرده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه تجار و فعالان حوزه ICT به جای وارد کردن کل محصول در این مراحل به دنبال وارد کردن قطعات باشند اظهار داشت: این اقدام با ارزش افزوده برای منطقه و کشور همراه است.
علیخانی گفت: پیشنهاد ما به سرمایه گذاران این است که با فضای مناسب ایجاد شده و کاهش هزینه های انبار داری، برای تامین نیازهای داخلی با پروژه های هدفمند تلاش کنند که وابستگی صنایع در این زمینه را کاهش دهند.
وی ادامه داد: نخستین همایش علمی-آموزشی ارتقاء کیفی تولید کنندگان حوزهICT در منطقه ویژه اقتصادی پیام، با هدف توسعه زیر ساخت های شرکت پیام در جهت کاهش هزینه تولید، ساماندهی واردات و چابک سازی حوزه تولید ICT و تکمیل زنجیره تولید برای توسعه بازار در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار