کد خبر: 889302
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
با تنظيم شكوائيه‌اي صورت گرفت
دفتر آيت‌الله علم‌الهدي با تنظيم شكايت‌نامه‌اي، به دليل نشر اكاذيب از سوي آقايان كرباسچي و جلايي‌پور شكايت كرد.
به گزارش جوان، به دنبال نشر اخبار كذب و تشويش اذهان عمومي عليه آيت‌الله علم‌الهدي، دفتر ايشان با تنظيم و تسليم شكايت‌نامه‌اي به مراجع قضايي، از آقايان كرباسچي و جلايي‌پور شكايت كرد. پس از آغاز اغتشاشات برخي فرصت‌طلبان كه بر موج اعتراضات مردم گله‌مند نسبت به وضعيت اقتصادي و معيشتي سوار شده بودند، روز يك‌شنبه 10 دي‌ماه 96 مطلبي با عنوان «احضار علم‌الهدي به شوراي عالي امنيت ملي» به‌سرعت در رسانه‌هاي رسمي و غيررسمي و همچنين كانال‌ها و گروه‌هاي تلگرامي دست‌به‌دست شد.

با وجود بي‌اساس بودن اين خبر، برخي شخصيت‌هاي سياسي، اقدام به بازنشر اين خبر كذب نموده و با استفاده از اعتبار سياسي خود، به اين موضوع وجاهت بخشيده و موجبات تخريب شخصيت آيت‌الله علم الهدي و تشويش اذهان عمومي را فراهم آوردند كه متأسفانه با عدم تكذيب و عذر‌خواهي از سوي آنها روبه‌رو بود.

ازاين‌رو، دفتر آيت‌الله علم‌الهدي به‌منظور اعاده حيثيت و دفاع از حق ايشان، صيانت از سلامت افكار عمومي و حفاظت از فضاي سالم اطلاع‌رساني در بسترهاي مختلف، عليه منتشركنندگان اين خبر اقامه دعوا كرده و از آقايان كرباسچي و جلايي‌پور و همچنين رسانه‌هاي منتشركننده اين مطلب برحسب قوانين مجازات اسلامي و قوانين جرائم رايانه‌اي، شكايت نمود. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
کرباسچی دیگه یادش رفته که چه کرد و با اموال مرد چه ها که نکرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار