کد خبر: 889133
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی:
معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: وضعیت مالکیت اراضی واقع در طرح شهرک ۹۰هکتاری اراک مشخص شده، اما این طرح چون دولتی نیست، اعتباری برای اجرای آن تعلق نمی گیرد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: وضعیت مالکیت اراضی واقع در طرح شهرک ۹۰هکتاری اراک مشخص شده، اما این طرح چون دولتی نیست، اعتباری برای اجرای آن تعلق نمی گیرد.

مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به روند اجرایی پروژه تملیک املاک منطقه ۹۰ هکتاری اظهار داشت: طرح شهرک ۹۰ هکتاری شهر اراک در حد فاصل میان انتهای شهرک رضوی(گردو) و منطقه انتهایی خیابان (شهید شیرودی) خرم مستقر است و این طرح مجموعه ای از اراضی با مالکیت مجهول بود که جزئی از مستثنیات مردمی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: این منطقه براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری به حوزه شهری الحاق شد اما وضعیت مالکیت اراضی این منطقه مشخص نبود و برای تعیین تکلیف این اراضی کمیته ای تشکیل شد تا وضعیت مالکیت ملک ها و پلاک های این منطقه را مشخص سازد که خوشبختانه این اقدام با موفقیت به انجام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور تقریبی وضعیت مالکیت این منطقه با پلاک مشخص و با تایید اداره ثبت و دستگاه قضایی مشخص شده که البته باید بگوییم کلنگ زنی برای اینگونه پروژه ها که نه ماهیت دولتی دارند و نه برای آنها اعتباری مشخص شده معنایی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح مالکان باید به شهرداری اراک مراجعه کنند و با این مجموعه به توافق برسند و پس از عقد تفاهم نامه هر فرد مجاز به ساخت پلاک و ملکی که به وی تعلق دارد می شود، همچنین در نظر داریم جلسه ای برای بررسی بیشتر این مساله تشکیل دهیم تا اقدامات در این زمینه به صورت هماهنگ شکل بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار