کد خبر: 888915
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
دبیر یادواره شهدای زرهی استان اصفهان :
500 نفرشهدای زرهی استان اصفهان اکثراً از شهرهای اصفهان ،نجف‌آباد، شاهین‌شهر، شهر ابریشم، میمه، وکاشان هستند و یادواره در تاریخ 26 بهمن‌ماه باحضور خانواده شهدا ومسئولین برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان ، دبیر یادواره شهدای زرهی استان اصفهان در برگزاری یادواره شهدای زرهی استان اصفهان در بهمن ماه اظهار کرد: یادواره شهدای زرهی استان اصفهان که به یاد 500 شهید زرهی از واحدهای زرهی لشکر امام حسین(ع)، لشکر 8 نجف اشرف، تیپ قمربنی‌هاشم، لشکر 30 زرهی، تیپ 28 صفر و تیپ 5 رمضان که عمدتاً از بچه‌های استان اصفهان بودند و شهدای دیگر واحدهای زرهی استان برگزار می‌شود.

علی حامدیان‌پورگفت : این شهدا اکثراً از شهرهای اصفهان ،نجف‌آباد، شاهین‌شهر، شهر ابریشم، میمه، وکاشان هستند و یادواره در تاریخ 26 بهمن‌ماه  باحضور خانواده شهدا ومسئولین برگزارخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین دوره یادواره شهدای زرهی است که برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح امسال توزیع فرم‌های دل‌نوشته‌ بین دانش آموزان دربین برخی از مدارس است که دانش آموزان گفتمانی با شهید انجام می‌دهند که از بین این دل نوشته‌ها به بهترین‌ها هدایایی اهداخواهد شد.

حامدیان‌پور ابراز نمود : هدف ازبرگزاری یادواره معرفی شهدای زرهی است  ودر این راستا دو خاطره خوب از سرداران شاخص زرهی شهید رضا امانی، جانشین لشکر 25 کربلا در اصفهان و شهید رضا مجیدی بیان می‌شودودر ادامه سرود شهدای زرهی به اجرا در خواهد آمد.

دبیر یادواره شهدای زرهی استان اصفهان در پایان گفت : شهید ابراهیمی از شهدای زرهی مدافع حرم است که در میان اسامی شهدای زرهی از شهدای شهر ابریشم می باشد و از فرماندهان جنگ تحمیلی بود او نیز جزو شهدای مدافع زرهی حرم است که در حلب سوریه  درسال 94 شهید شد، همچنین شهدای بسیاری از لشکر 8 نجف نیز که در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در بین آنان اسامی شهدایی مثل شهید حججی به چشم می‌خورد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار