کد خبر: 888789
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمیان از پيشرفت مطلوب عمليات ساخت ۸ پروژه بهداشتی در سطح شهرستان توسط مجمع خیرین خبر داد.

محمدشفیع عثمانی گفت: این شهرستان با 55 هزار جمعیت دارای 10 مرکز بهداشتی و درمانی، چهار پایگاه اورژانس و 34 خانه بهداشت است و در مرکز شهرستان شهر اسدیه نیز بیمارستان 32 تختخوابی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وي افزود: پزشک متخصص در حوزه‌های اطفال، داخلی، زنان، جراحی عمومی و بیهوشی در درمانگاه تخصصی همه روز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

عثماني ادامه داد: با راه‌اندازی بخش زنان و زایمان از آذرماه و حضور پزشک متخصص به صورت مقیم خدمات کامل در حوزه زنان و مادران باردار در این بیمارستان ارائه می‌شود و نیازی به طی مسافت 100 کیلومتری به مرکز استان نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمیان خاطرنشان کرد:در حال حاضر بخش‌های جراحی، داخلی، اطفال، اتاق عمل، اورژانس آزمایشگاه و رادیولوژی در این بیمارستان به مردم شهرستان مرزی درمیان خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه‌های مختلف بیمارستان گفت: بحث کمبود فضای فیزیکی بیمارستان، تجهیزات، آمبولانس، دستگاه‌های تصویر برداری، حضور تمام وقت متخصص رادیولوژیست در این بیمارستان و همچنین کمبود پزشک عمومی برای اورژانس و چند مرکز بهداشتی و درمانی از مهمترین مشکلات این شهرستان است.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا اسدیه با بیان اینکه از سال 93 تاکنون 140 نیرو در این بیمارستان جذب شده‌اند گفت: اولویت استخدام از طریق آزمون‌های استخدامی و بومی گزینی بوده است و در حال حاضر نیز کمبود نیرو وجود دارد.

عثمانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 95 درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه روستایی هستند یادآورشد: در ماه بالغ بر 2 هزار نفر در بیمارستان مورد ویزیت عمومی و تخصصی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز بهداشتی و درمانی نوغاب در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و 7 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار